Audi TT, (8N) 1998 - 2006

Įvertinimas
4.0 5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 3
  • Patikimumas 3.69% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė3.611% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Komfortas 2.616% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)
  • Valdymas 4.35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 1.8 - 3.2 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Pavadinimas TT yra kildinamas iš senokai D.Britanijoje vykusių motociklų varžybų vadinamų „Isle of Man TT (Tourist Trophy)“. Šiose varžybose 1911 metais pradėjo dalyvauti ir Audi kompanija, kuri tuomet vadinosi NSU.

    Taip pat TT reiškia „Technology & Tradition“ (Technologijos ir Tradicijos).

    Šis modelis buvo pradėtas gaminti identiško dizaino kaip koncepcinis automobilis:



    Audi TT modelis garsėjo nestabilumu pasiekus ir viršijus 180 km/h greitį, todėl visiems TT buvo integruota elektroninė stabilumo sistema ESP, suprojektuotas nedidelis galinis spoileris ir atlikti kai kurie pakabos patobulinimai.

    Audi TT Šiaurės Amerikos 2000 metų rinkimuose užėmė garbingą antrą vietą, nusileidusi tik Ford Focus automobiliui.

    Žurnalas „Car and Driver“ šį automobilį išrinko tarp dešimties geriausių 2000 ir 2001 metais.

    Audi TT buvo populiarus žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi TT DTM:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Fantastiškas dizainas
  • Smagus kelyje
  • Puikus 1.8 turbo variklis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Prastas stabilumas
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Nedidelė bagažinė
"Automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi"
Apžvalga
Audi TT yra sportinis automobilis gamintas su 2+2 kupė ir kabrioleto aliumininiais kėbulais ant Volkswagen grupės PQ34 platformos, kurią taip pat naudojo Volkswagen Golf Mk4, Skoda Octavia ir kiti. Iš pradžių pristatytas kaip koncepcinis modelis jis susilaukė didelio dėmesio ir buvo išleistas į serijinę gamybą. Audi TT dizainas tikrai vertas dėmesio – futuristinės taisyklingos linijos darniai persipina tarpusavyje. Tai vadinamas „industrinis dizainas“. Šio automobilio dizainas nubrėžė gaires būsimiems modeliams ir ne tik Audi. Audi TT varikliai yra skersai montuojami ir varomi priekiniai arba visi ratai ("Quattro" sistema). Iš pradžių TT gamintas su 1.8 L turbo keturių cilindrų 20 vožtuvų varikliu su 180 AG arba 225 AG galia, vėliau buvo pristatytas ir 250 AG 3.2 L VR6 variantas. Turėjo Audi TT ir problemų – pirmieji modeliai buvo labai nestabilūs važiuojant dideliais greičiais, todėl daug automobilių buvo atšaukti. Buvo įdiegta elektroninė stabilumo programa, sumontuotas galinis spoileris, patobulinta pakaba. Tarp automėgėjų TT užsitarnavo kaip išskirtinio dizaino automobilis su puikiai suprojektuotu interjeru, galingais varikliais ir palyginto nemaža bagažine (kupė versija). Neigiami aspektai - labai ankšta užpakalinė sėdynė, šoninio palaikymo trūkumas priekinėse sėdynėse ir kai kurie smulkūs gedimai.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video