TT 2009-05-14
Tikrai ne moteriskas automobilis, o pakankamai solidus ir sportiskas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Puikus isores ir vidaus dizainas, malonus vaziuoti, pakankamai praktiskas ir patogus mieste. Naudojamos kokybiskos interjero medziagos.

Silpnas 1.8 variklis su 150AG. Nezinau kiek geriau vaziuoja 1.8 turbo variantas su 180AG. Keletas patikimumo problemu, brangios dalys. Didele automobilio kaina.

Bendras automobilio aprašas

Anksciau esu atvazinejes su Accord coupe, taigi kupe automobiliai mane visada domina. Besirinkdamas kokiu 8 metu sportiska automobili, pagrindinis pretendentas buvo Honda S2000, Audi TT ir BMW 3 coupe. Pasirinkau Audi del universalumo, isskirtinio dizaino ir tikiuosi pakankamai sekmingos ekploatacijos. Dizainas vertas atskiro pasakojimo :) tai kiek grubaus techno stiliaus automobilis, kuris atrodo puikiai. Tiesa jam butini maziausi 17 coliu ratlankiai. Valdymas TT yra puikus, automobilis labai judrus (mazas apsisukimo spindulys), stabilus posukiuose. Tiesa esu girdejes, kad TT nestabilus prie didelio greicio posukiuose. Na as tikrai to negaliu pasakyti – nevazineju ekstremaliai, taigi kazkokio nestabilumo nepajutau. Interjeras- tai kas yra kogero geriausia pas TT. Jis puikus, labai kokybiskas, grazus akiai ir gana originalus. Jis kartu ir retro ir modernus, visur dominuoja apskritimo formos detales. Odos kokybe puiki, vairas labai smagus laikyti. Tiesa galines sedynes tinkamos tik vaikams arba vaiku dydzio suaugusiems :) Priekines sedynes sportiskos, taciau mazai stumdosi pirmyn ir atgal. Bagazine, kaip nekeista yra didele. Zodziu Audi erdve siame mazame automobilyje isnaudojo maksimaliai. Keli minusai – nera rankos atramos tarp sedyniu, ji tikrai reikalinga pakankamai brangiame automobilyje. Bendrai TT sudaro nedidelio, bet labai solidaus sportisko (isskyrus varikli) automobilio ispudi.

Variklis

Pas mane stovi 1.8 litro 150AG varikliukas. Tai pats silpniausias variantas ir aisku jam truksta jegos. V6 tikrai geresnis pasirinkimas. Taciau lazda turi 2 galus – 1.8 varikli paprasta ir pigu priziureti, kas be ko jis labai ekonomiskas. Audi TT nera toks lengvas kaip gali pasirodyti, todel automobilio dinamika panasi kaip Audi A4 su 1.8 turbo varikliu. Zodziu automobilis nera konkurentas sportiniams automobiliams, taciau nereikia pamirsti, kad V6 variklis viska keicia.

Patarimai perkančiajam

geras, taciau ne idealus automobilis

Rekomenduojami video