Audi A8, (D5) 2017 - dabar TOP 10

Įvertinimas
4.0 20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 3.037% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Varikliai 4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė5.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
  • Komfortas 5.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
  • Valdymas 5.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 3.0 - 6.0 litroDyzelinas: 3.0 - 4.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Itin kokybiškas ir komfortiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
  • Erdvus salonas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Konkurentų dizainas išraiškingesnis
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Aktyvavus važiavimo spūstyje režimą automobilis pats pajuda, įsibėgėja, vairuoja ir stabdo"
Apžvalga
Nors Audi kurie mus žavi yra su "R" arba "RS" pavadinimais, tačiau automobilis, kurį nepaprastai myli pati kompanija yra flagmanas A8. Audi A8 visuomet buvo įpatingas automobilis – tai pirmas Audi modelis pristatęs “A” žymėjimą modelių gamoje, tai automobilis kadaise visus sužavėjęs naujovišku dizainu, prabanga, dviejų zonų klimato kontrole, šviesos diodų prietaisų skydeliu, šilumą atspindinčiais triukšmą mažinančiais dvigubais stiklais ir aliuminiu Audi "Space Frame" kėbulu. Vėliau Audi A8 dizaino stilistiką perėmė ir mažesnieji Audi A4 ir Audi A6, tad ką šiandien matome Audi flagmane, rytoj pamatysime kituose Audi automobiliuose. Šios kartos Audi A8 misija – nubrėžti gaires, kuriomis judės autonominių automobilių kūrėjai. Jau ankstesniuose modeliuose Audi buvo įdiegusi progresyvią pusiau autonominio valdymo sistemą, vadinamąjį spūsčių asistentą. Tačiau naujoji versija atitinkanti 3 lygio autonominius automobilius, stipriai pranoksta pirmtaką. Automobilio kompiuteris gali perimti visišką judėjimo kontrolę spūstyse, keliuose kur priešingos krypties eismas atitvertas atitvarais ar važiuojant iki 60 km/val greičiu. Aktyvavus važiavimo spūstyje režimą automobilis pats pajuda, įsibėgėja, vairuoja ir stabdo. Vairuotojas nereikia stebėti, kas vyksta, jis gali nelaikyti rankų ant vairo. A8 yra ir parkavimosi sistema, kuri savarankiškai pastato automobilį ar jį įvairuoja į garažą. Šįkart Audi vėl rado būdą kaip palengvinti sunkų automobilį – šįkart itin plačiai naudojamas anglies pluoštas, kurio specialus gamybos metodas leidžia efektyviai panaudoti ją gamybos procese. Didžiąją kėbulo dalį tebesudaro aliuminis – jo yra 58 proc. Reprezentacinio sedano išorė išsiskiria plačiomis priekinėmis grotelėmis ir atletiškomis linijomis. Visgi dizainas yra kuklus tuo pabrėždamas modelio progresyvumą ir rafinuotumą. Didžiausias akcentas yra žinoma ištisiniai galiniai žibintai, kuriuos galima pamatyti ir kituose panašiu metu pristatytuose VW grupės modeliuose - Audi A7 ir Porsche Panamera. Naujasis A8 yra galingesnis, ekonomiškesnis ir didesnis nei ankstesnis modelis. Ilgis padidėjo per 37 mm (dabar - 5172 mm), ratų bazė irgi kiek padidėjo - per 6 mm. Tačiau dėka keturių vairuojamų ratų, automobilis atrodo lyg būtų Audi A4 gabaritų. Viena sritis kurioje A8 atsilieka nuo Mercedes-Benz S-klasės - tai važiavimo kokybė. Audi flagmano interjeras yra pabrėžtinai minimalistinis – keleivius pasitinka puikaus dizaino griežtų linijų panelė su dviem dideliais ekranais. Pabrėžiant “švarų”, “stiklinį” interjero stilių net oro apipūtimo angos yra paslėptos. Pats panelės dizainas kaip ir pirmtako išlaikė horizontalių linijų stilistiką, tad atrodo kaip natūrali evoliucija ir suteikia erdvės jausmą. Naujajame A8 montuojami penki varikliai: trys benzininiai ir du dyzeliniai. Automobilis debiutavo su dviem naujais turbininiais V6 3 litrų darbo tūrio benzininiu 340 AG ir dyzeliniu 286 AG motorais. Vėliau pasirodė dvi 4 litrų V8 jėgainių versijos: 435 AG dyzelinė ir 460 AG benzininė. Dar vėliau bus pristatytas išskirtinas gamoje 6 litrų W12 konstrukcijos variklis, o galiausiai debiutos iš tinklo įkraunamas „Audi A8 L e-tron quattro“ modelis, kuriame kartu su 3 litrų benzininiu TFSI motoru sumontuotas elektros variklis leis pasiekti 449 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video