Lexus LS, (XF50) 2017 - dabar

Įvertinimas
5.0 11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 5.023% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Varikliai 4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė5.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Komfortas 5.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Valdymas 4.018% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 3.5 litroBenzinas / Elektra: 3.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas viduje ir išorėje
  • Tylus ir itin komfortiškas salonas
  • Hibridinė versija
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Dizainas įtiks ne visiems
"Vien ko vertos didžiulės “grotuotos” radiatoriaus grotelės persipinančios su bamperio linijomis arba priekiniai žibintai kurie atrodo it superherojaus Zoro palikta “Z” raidė metale"
Apžvalga
Jau penktos kartos Lexus flagmanas buvo pristatytas 2017 metų Ženevos automobilių parodoje. Kiek netikėta, kad Lexus LS 500h versija savo hibridine transmisija dalijasi su visiškai kitokios paskirties sportiniu Lexus LC 500h kupė automobiliu. Abiejuose modeliuose yra nauja daugiapakopė hibridinė pavara su 264 kW galios jėgaine, kuri prijungta prie tradicinės automatinės transmisijos, o ne įprastai naudojamos CVT transmisijos. Lexus kompanija teigia, kad LS500h versija varoma tik elektros variklio gali važiuoti net iki 140 km/h greičiu. Visi LS modeliai po variklio dangčiu turi 3,5 litro vidaus degimo V6 variklį su 220 kW galia ir 350 Nm sukimo momentu. Ši galia perduodama į galinius ratus per keturių pavarų automatinę transmisiją, kuri sureguliuota taip, kad suteiktų 10 pavarų automatinės greičių dėžės pojūtį. Naujasis LS modelis gali pasigirti ne tik naujos kartos hibridine pavara, bet ir išraiškingu dizainu. Kogero nėra kito tokio išraiškingo prestižinės klasės atstovo. Naujoko kėbulo linijos žavi savo drąsumu - vien ko vertos didžiulės “grotuotos” radiatoriaus grotelės persipinančios su bamperio linijomis arba priekiniai žibintai kurie atrodo it superherojaus Zoro palikta “Z” žymė metale. Jeigu kėbulo dizaineriai ėjo jau pramintu taku (panašiu dizainu gali pasigirti anksčiau pasirodę Lexus RC ir Lexus LC modeliai), tai interjero dizaineriai nestokojo vaizuotės ir vadovų jiems suteiktos laisvės. Nepaprastai gražus ir kartu originalus interjero dizainas tiesiog pribloškia savo linijomis. Kas ištiesų žavi tai, kad visos lenktos, plaukiančios linijos nepaprastai gerai dera tarpusavyje, visos detalės turi puikiai parinktas prabangias medžiagas ir neleidžia pamiršti, kad tai visgi yra solidus automobilis. Į daugybės linijų harmoniją puikiai įsipaišo ir tokie gana grubūs elementai kaip didžiulis 12,3 colio LCD ekranas, bei vėjo apipūtimo angos. Rankomis surinktų durelių dizainas vertas atskiro pagyrimo - tokių idėjų išviso automobilių industrijoje neteko matyti, net tarp sportinių automobilių. Įdomu kaip toks išraiškingas dizainas atlaikys laiko ir pirkėjų skonio pasikeitimus ateityje. Šalia puikaus dizaino Lexus keleiviai galės mėgautis daugybe komforto įrangos teikiamų malonumų, tokių kaip aktyvia triukšmo slopinimo sistema, "Mark Levinson" 3D erdvine garso sistema, ištiesiamomis galinėmis sėdynėmis bei 28 kryptimis valdomomis priekinėmis sėdynėmis.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video