BMW 7 klasė, (G70) 2022 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Sedanas Benzinas: 3.0 - 4.4 litroDyzelinas: 3.0 litroElektra Pigiau nei benzinas?Benzinas / Elektra: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Automobilio salone sutinkame vieną įdomiausių naujovių ne tik BMW, bet ir visoje automobilių industrijoje – tai nuo stogo nusileidžiantis milžiniškas 79,5 cm įstrižainės 8 K raiškos ekranas, dėl kurio šis automobilis kogero gaus kinoteatro ant ratų pavadinimą"
Apžvalga
„Skaičius 7 dažnai vadinamas tobulu skaičiumi – turime 7 pasaulio stebuklus, 7 muzikos natas ir savaitės dienas, 7 pagrindines spalvas, 7 didžiausias planetas ir ryškiausias žvaigždes. Lygiai taip pat ir BMW automobilių gamoje skaičius 7 žymi tobulumą.” – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas. Mes dar galime pridurti, kad naujasis G70 septintukas yra jau septintos kartos BMW flagmanas. Automobilis yra be abejonės arti tobulybės - dabar gaminamas ir kaip elektromobilis, turi pažangias autonominio vairavimo savybes, yra įspūdingas tiek išorėje, tiek viduje bei yra tikras kinoteatras ant ratų. Beje, didysis BMW yra jau penktasis tik elektra varomas BMW automobilis. Naujos kartos 7 serijos pirkėjai gali rinktis iš keturių skirtingų modelio versijų – tik elektra varomą „BMW i7 xDrive60“, dvi iš tinklo įkraunamas benzinines-hibridines versijas – „M760e xDrive“ ir „750e xDrive“ arba dyzelinį „740d xDrive“. Elektrinis BMW i7 modelis turi du elektros motorus, kurie bendrai išvysto 400 kW (544 AG) galią. Ši jėgainė užtikrina puikias dinamines savybes: didelis automobilis 100 km/val. greitį pasiekia per 4,7 sekundės. Šiame elektromobilyje inžinieriai sumontavo 101,7 kWh talpos ličio jonų bateriją, kuri pagal WLTP standartą su viena įkrova leis įveikti net 625 km nuotolį. BMW i7 žinoma palaiko greitąjį krovimą iki 195 kW galia. Visgi galingiausia ir įspūdingiausia yra „M760e xDrive“ versija. Joje montuojamas benzininis 3.0 L darbinio tūrio 6 cilindrų agregatas ir iš tinklo įkraunama elektrinė jėgainė. Maksimali šios versijos galia siekia net 420 kW (571 AG) galią, o pagreitis iki 100 km/val. pasiekiamas per 4,3 sekundės. Su šia versija vien elektra galima įveikti iki 84 km. Dar viena iš tinklo įkraunama hibridinė versija yra „750e xDrive“. Šioji tik elektra įveikia iki 89 km, o 100 km/val. greitį išvysto per 4,9 sekundės. Automobilio salone sutinkame vieną įdomiausių naujovių ne tik BMW, bet ir visoje automobilių industrijoje – tai nuo stogo nusileidžiantis milžiniškas 79,5 cm įstrižainės 8 K raiškos ekranas, dėl kurio šis automobilis kogero gaus kinoteatro ant ratų pavadinimą. Milžiniškame ekrane galima žiūrėti vaizdą per visą ekraną, arba jį padalinti į dvi dalis skirtingiems keleiviams ir žiūrėti skirtingą turinį. Dėl įdiegtų autonominių funkcijų, automobilio priekyje esančiame ekrane BMW pirmą kartą įdiegė YouTube ir Netflix programėles. Jos leis žiūrėti video turinį, kai automobilį valdys autonominė įranga arba automobiliui sustojus. Standartinėje įrangoje pirkėjai turės juostos palaikymo, aklosios zonos stebėjimo, susidūrimo ir automatinio stabdymo, automatinio parkavimo, perspėjimo apie galimą susidūrimą su dviračiais ir pėsčiaisiais sukant į posūkį ir kitas sistemas. Už papildomą mokestį pirkėjai galės užsisakyti sistemas, kurios leis važiuoti automagistralėmis neuždėjus rankų ant vairo bei padės valdyti automobilį važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Salono priekyje dizaineriai pagaliau atsisakė ilgą laiką eksploatuotos BMW stilistikos ir dabar prietaisų skydelis atrodo moderniau ir elegantiškiau. Elegancijos turėtų pridėti ir kristalo skaidrumo infosistemos valdymo ratukas, sėdynių padėties valdymo mygtukai ir per visą panelės plotį sumontuotas skaidrus įvairiomis spalvomis apšviečiamas plastiko intarpas. Tiesa, ne visi eleganciją supranta būtent taip, tačiau BMW kompanijos automobiliai paskutiniu metu nepasižymi kuklumu. Bendrai automobilio interjeras yra minimalistinis, suteikia erdvės pojūtį, o panelės horizontalumą pabrėžia dviejų horizontalių stipinų vairas. Kad pabrėžti minimalizmą, dalis funkcijų buvo perkeltos į horizontalią interaktyvią valdymo juostą, kurioje funkcijas galima valdyti lietimui jautriuose ekranuose. Na, ir pabaigai - kaip nepasakius keleto žodžių apie automobilio išorės dizainą. Žinoma, daugeliui jis nepatiks ir tikrai yra tam priežasčių. Tačiau BMW kompanija turi savų priežasčių tokiam išskirtiniui savo flagmano dizainui. Visų pirma, kad ir koks šaunus būtų 7 serijos BMW, jis negalės prilygti sektoriaus lyderiui S klasės Mercedes-Benz, todėl tenka eiti kitu produkto pateikimo keliu. Pastarųjų metų Mercedes automobiliai pasižymi itin išpuoselėtu, aptakių formų dizainu, tad kompanija iš Bavarijos nori pateikti alternatyvų stilių, kuris tikrai ras gerbėjų. Be to šis kampuotų formų sedanas signalizuoja, kad jame yra svarbiausia ne stilius, bet technologijos į kurias kaip tik ir siūlo atkreipti dėmesį BMW kompanija.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai