Maserati Quattroporte, (M156) 2012 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Sedanas
Benzinas: 3.0 - 3.8 litroDyzelinas: 3.0 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus stotas
- Išsiskiria iš visų konkurentų
- Dinamiškas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Trūksta pažangiausių technologijų
- Interjeras prieš "faceliftą" atrodo pigus
- Tai ne limuzinas
Apžvalga
Maserati Quattroporte tapo visapusiškai geresnis automobilis ir dabar taikosi į patį šios klasės karalių – S klasės Mercedes-Benz. Maserati kompanijos flagmanas „ginkluotas“ Ferrari varikliais tapo lengvesnis, didesnis ir dinamiškesnis, tad tai tikrai turtuolių dėmesio vertas automobilis. Quattroporte yra panašus į prieš tai pristatytą mažesnį Ghibli modelį – juos abu sieja naujo stiliaus agresyvi priekinė dalis, banguotos linijos einančios per kėbulo šonus ir kiek konservatyvesnė galinė dalis su elegantiškais žibintais. Abu modeliai pasižymi drąsiai išreikštomis galinėmis ratų arkomis, bet Ghibli yra kiek agresyvesnio stiliaus, kai tuo tarpu Quattroporte yra labiau elegantiškas. Interjere pirkėjų laukia dideli ir teigiami pasikeitimai – nauja moderni panelė neperkrauta mygtukais, o naudojamos medžiagos žinoma tik aukščiausios kokybės. Galingiausias 3,8 litro V8 variklis nustato naujus standartus didelių sedanų klasėje – 100 km/val. automobilis išvysto vos per 4,7 sekundės ir pasiekia maksimalų 307 km/val. greitį. Visais 20 km/val. daugiau nei jo pirmtakas. Mažesnis 3,0 litro V6 variklis su dviem turbinomis dinamika beveik nenusileidžia didesniajam, tik maksimalus greitis kiek mažesnis - 285 km/val. Kelyje automobilis elgiasi nepriekaištingai - rodos vairuotum puse tonos lengvesnį automobilį. Vairo mechanizmas jautrus ir tiksliai vykdo vairuotojo nurodymus, o pakaba puikiai laikosi užduotos trajektorijos. Kiti privalumai irgi yra svarbūs: Quattroporte bagažo skyrius dabar siekia visus 530 litrų - net 80 litrų daugiau nei pirmtako. Galines sėdynes dabar galima sulankstyti ir taip patalpinti ilgus krovinius. Kadangi ir taip buvusi nemaža automobilio ratų bazė pailgėjo 107 mm, tai gale sėdintys keleiviai turi apsčiai vietos kojoms. Žodžiu, Maserati flagmanas atsikratė buvusių nedidelių trūkumų ir tapo pavyzdingas premium segmento atstovas.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Aston Martin Rapide 2009 - 2020 0
- Audi A8 2017 - dabar 1 TOP 10
- Audi S8 2012 - 2015 0
- BMW 6 klasė Gran Coupe 2012 - 2019 3
- BMW 7 klasė 2015 - 2022 4 TOP 10
- BMW 7 klasė 2022 - dabar 0
- BMW 8 klasė Gran Coupe 2019 - dabar 0
- BMW M6 Gran Coupe 2013 - 2018 0
- Cadillac CT6 2016 - 2020 0
- Jaguar XJ 2009 - 2019 2
- Lexus LS 2017 - dabar 1
- Mercedes-Benz AMG GT 4 durų kupė 2018 - dabar 0
- Mercedes-Benz S klasė 2013 - 2021 3 TOP 10
- Mercedes-Benz S klasė 2020 - dabar 0
- Porsche Panamera 2016 - dabar 2
Rekomenduojami video