Alfa Romeo 155, 1992 - 1997

Įvertinimas
4.0 4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8) Viso įvertinimų: 11
  • Patikimumas 3.54% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Varikliai 4.49% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Interjero kokybė3.611% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Komfortas 3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Valdymas 4.39% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Ar rekomenduoju Taip 82% Ne 18%
Kėbulai Sedanas Benzinas: 1.6 - 2.5 litroDyzelinas: 1.9 - 2.5 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Alfa Romeo 155 pasiekia itin gerą oro pasipriešinimo koeficinentą lygų 0.29.

    Alfa Romeo 155 pasiekė puikių rezultatų Europos „Touring Car“ čempionatuose. Alfa Romeo 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais. 1996 metais Alfa Romeo 155 viso laimėjo rekordinį skaičių pergalių – viso 38 pergales.

    1996 metų lenktyninė 155 versija turėjo 2.5 litro V6 variklį su 490 AG (360kW) galia prie at 11,900 rpm, o maksimalus greitis siekė apie 300 km/h.


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Alfa Romeo 155 yra kompaktinės klasės automobilis, kuris pakeitė 75 modelį ir buvo gaminamas ant Fiat Tipo platformos. 155 buvo suprojektuotas italų dizaino kompanijos I.D.E.A Institute, o automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra išskirtinis to meto automobiliui - 0.29. Reikšmingiausias techninis pakeitimas lyginant su 75 buvo tai, kad 155 tapo varomas priekiniais ratais. Šis sprendimas buvo labai kritikuojamas, tačiau 155 įrodė savo vertę lenktynių trasose. Galingiausia versija 155 Q4 turėjo 2.0 litrų 16V turbo variklį su nuolatine keturių ratų pavara – šie abu dalykai pasiskolinti iš legendinio Integrale modelio. Tiesa sakant tai ir buvo Lancia Integrale tik su kitokiu kėbulu. Ši Alfa turėjo galią siekiančią 190 AG (140 kW). 155 gamyba buvo nutraukta 1998 metais kai jį pakeitė 156, kuris nutolo nuo pirminio aštrių, kampuotų formų Alfa Romeo stiliaus. 155 savo įvaizdį užsitarnavo lenktynių trasose – GTA V6 TI DTM automobilis buvo labai sėkmingas kėbulinių automobilių čempionatuose – 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais!
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (11)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video