alfistas 2010-02-08
gera, kol nenuvalkiota
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

įdomi išorės dizaino filosofija, kuri sąlygoja interjero praktiškumą. Pakankamai didelis salonas ir bagažinė, patrauklios automobilio įsigijimo kainos, eiklūs benzininiai varikliai

elektros instaliacija, byranti pakaba, įpurškimo ir degalų siurblio valdymo elektronika, prasta apdaila, trūksta skirstymo dirželis (ypač šešiolikos vožtuvų varikliuose).

Bendras automobilio aprašas

šios mašinos savininkai gali turėti nemažai problemų dėl šio modelio eksploatacijos, nes genda įvairūs mazgai, o ar jie neges, priklauso tik nuo eksploatavimo stiliaus ir sėkmės. Didelis privalumas – įdomus, senos kartos alfų kampuotas dizainas. Dėl šio dizaino puikiai išnaudota salono erdvė. Bet kokiu atveju, turint šį automobilį nepavyks nesusidurti su gedimais, nepaisant paprastos konstrukcijos, elektros blokas neatsparus drėgmei. Tai automobilis pedantams, kurie nori azartiškai važiuoti, bet nebijo smulkių defektų. Perkant būtina įvertinti jo techninę būklę, kitaip susidursite su didelėmis problemomis. reikia būti realistais, nes ši mašina jau paseno. mašina gera, jei pavyksta surasti geros būklės. dažnaiusiai šis modelis patinka užkietėjusiems alfų mėgėjams, nes jie geriausiai išmano eksploatacines smulkmenas. man teko susidurti su šia mašina - patiko tik variklis ir pakaba. visa kita ilgai nelaikė.

Variklis

Patariama pirkti senesniais (aštuonių vožtuvų) benzininiais varikliais varomus modelius, nes jų įpurškimo sistema nėra tokia jautri degalų kokybei. Dar geresnis pasirinkimas – senas 1,9 litro darbo tūrio turbodyzelis, turintis 66 kilovatų galią.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

tepalo filtras - 14, stopų trinkelės - 62, sankaba - 550, priekinė fara - 340 lt.(neoriginalios dalys)

Patarimai perkančiajam

per sena, kad būtų gera. kam pasisekė - laimės kūdikis. tinka dalys nuo fiat tipo.

Rekomenduojami video