- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Gamykliskai sportikas variklis ir pakaba, pigus ir paprastas remontas, pakaba pigiai restauruojama, stabdziu sistemos detales turi atitikmenu nuo Audi/VW, nesudetinga prieziura.
Vargina smulkus gedimai, turi polinki korozijai, prastos salono apdailos medziagos, nera gausi bazine komplektacija.
Automobilis labai paprastas, pakaba labai pigiai remontuojama, nera labai daug elektronikos, tiesa esanti turi kaprizu, bet ir yra pigiai tvarkoma, greiciu deze - tikrai tvirta, jei tinkamai priziurima. Kaip ir daugelis alfu taip ir sis modelis turi nesandarumo bedu, kurios tampa rimtu gedimu priezastis (pvz. dezes salnikas leidziantis tepala, ko pasekoje tepalo nelieka (ispejamosios lemputes nera) ir deze subira). Variklis ir deze nemegsta prastu tepalu (Motec, Elite ir pan. sh...). Pakaba - gamykliskai jau gana sportiska, stabdziu sistema - paprasta ir eiline kaip daugelio automobiliu (daugelis detaliu tinka nuo audi/vw (remontiniai komplektai, kaladeles ir t.t.). Kebulas - turi gerokai geresne apsauga nuo korozijos nei ankstesnes alfos ar fiat, bet tikrai nera toks kuriuo galime nesirupinti, todel reikia priziureti. Kuro sanaudos - tvarkingo ir priziurimo automobilio - mieste 10l, uzmiestyje 7.5l. Siadienineje rinkoje realiai neimanoma rasti geros bukles eksponato (nebent uzsienyje), o esancios uz 1000lt ar 2000lt bus eilinis bedu kalnas ir keiksmai savininkui.
Variklis - vienas paskutiniuju kokybisku mazalitraziu Alfa Romeo varikliu, grandinė, 8 zvakes (Twin Spark lt. red. kibirkstis dvyne).
Nuvertejimo didelio nebera, nes masina nieko nebekainuoja, eksplotavimo kastai nedideli.
Blogybe viena - neimanoma gauti geros bukles modelio, visi jau daugmaz metalo lauzas, radus gerai islaikyta ir priziureta varianta galima imti nesibaiminant, vengti reketu benzininius 16v motoru ir 2.5 TD (nors nera labai baisiai problematiski).