Volkswagen Up, 2011 - 2023

Įvertinimas
4.0 5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 4.51% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Varikliai 4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė3.019% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Komfortas 3.021% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 4.53% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.0 litroElektra Pigiau nei benzinas?
  • Ar žinai kad? plus minus
    Volkswagen up! yra pirmasis mini klasės automobilis su automatinio stabdymo sistema.

    Net ir šis mažylis turi GTI versiją su vieno litro turbo varikliu:



    Koncepcinis modelis atrodė taip:




VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Klasėje pirmaujanti konstrukcijos kokybė
  • Puikus variklių asortimentas
  • Nuostabus Up GTI modelis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Brangesnis nei daugelis konkurentų
  • Tik keturios vietos
  • Trijų žvaigždučių Euro NCAP įvertinimas
Apžvalga
Naujojo Volkswagen kompanijos mini automobiliuko dizainas yra švarus, grynas ir „industrinis“. Negalima nesutikti – Volkswagen „up!“ turi tikrai patrauklų priekį ir išsiskiriantį galą. Nedidukas vos 3,5 metro ilgio automobilis gali pasigirti labai didele ratų baze – 2,42 m. Kaip žinia, kuo didesnė ratų bazė, tuo daugiau vietos turi automobilyje įsitaisę keleiviai. Keturiems suaugusiems keleiviams čia vietos tikrai pakaks, vietos pakaks ir 251 litrui bagažo (951 litrų nulenkus galines sėdynes). 1 litro variklį turintis „up!“ sveria vos 929 kg, o kėbulo atsparumas sukimui yra geriausias klasėje. Automobilio interjeras pabrėžtinai aiškus, patogus, o naudojamos medžiagos nepaisant kiek pigokos vairaračio odos palieka tik gerą įspūdį. Vairuotojo sėdynę galima lanksčiai reguliuoti, o vairą reguliuoti kryptimis viršun arba apačion. „up!“ komplektuojamas ir su kondicionieriumi bei šildomomis sėdynėmis. Viduje daugybė įvairių ertmių susidėti smulkiems daiktams. „up!“ yra pirmasis miesto automobilis su „City Emergency Braking“ sistema. Kelyje pasitaikius ekstremaliai situacijai priekyje sumontuotas lazeris nuspaus stabdžius vairuotojui dar nespėjus sureaguoti vairuotojui. Kaip žinia dauguma susidūrimų mieste įvyksta važiuojant mažesniu greičiu, todėl sistema veikia važiuojant iki 30 km/h greičiu. Automobilis turi elektroninę stabilumo sistemą ir stabdžių antiblokavimo sistemą. Kelyje „up!“ elgiasi lyg būtų gerokai didesnis, aukštesnės klasės automobilis – pakaba veikia minkštai, sukibimas geras, posūkiuose posvyriai jaučiami, tačiau tai negasdina. Tiesiog puikus miesto automobilis. Tad, eilinį kartą automobilių gamintojai mums įrodo, kad net ir nedideli automobiliai gali savyje sutalpinti daug daugiau nei mes tikimės.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video