Skoda Kodiaq, 2024 - dabar

RATLANKIŲ DAŽYMAS DIAMOND CUT RESTAURAVIMAS
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.5 - 2.0 litroDyzelinas: 2.0 litroBenzinas / Elektra: 1.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Škoda Kodiaq yra toks įprastas automobilis mūsų gatvėse, kad lengva pamiršti jog jis buvo pristatytas tik 2016 metais ir dabar sulaukėme dar tik antros kartos modelio. Šis didelis visureigis pelnė daugybę tarptautinių apdovanojimų ir jo yra parduota daugiau nei 840.000 vienetų - tai vienas populiariausių visureigių savo segmente Europoje. Pažvelgus į naująjį Kodiaq aišku, kad Škoda ėmėsi evoliucinio požiūrio į automobilio dizainą, kaip dažnai ir nutinka su čekiškais automobiliais. Škoda teigia, kad šis Kodiaq pristato pirmuosius „Modern Solid“ dizaino kalbos elementus, kurie bus būdingi artimiausios ateities Škoda automobiliams. Nepaisant naujovių priekinė visureigio dalis lengvai atpažįstama kaip Kodiaq, galinė dalis taip pat nenutolo nuo pirmtako stilistikos, tik galiniai žibintai buvo nedrąsiai ištęsti per visą automobilio plotį. Bendrai sunku įžvelgti naujojo dizaino stiliaus užuominų – ką matome tai, kad dabar naudojama mažiau aštrių trapecinių formų. 4758 mm ilgio automobilis yra 61 mm ilgesnis nei pirmtakas, tačiau ratų bazė nepasikeitė – 2791 mm. Tai sako, kad automobilis nebuvo pakeistas iš esmės, tačiau trečioje sėdynių eilėje ir bagažinėje dabar bus daugiau vietos. Penkių vietų versijos dabar turi 910 litrų talpos bagažinę, o nulenkus antrąją sėdynių eilę erdvė išauga iki 2105 litrų – 40 litrų daugiau nei pirmos kartos Kodiaq. Tuo tarpu septynviečiuose automobiliuose yra 340 litrų bagažinės erdvės, o nulenkus trečią sėdynių eilę erdvė išauga iki 845 litrų - 70 litrų daugiau nei senajame Kodiaq. Didžiausia bagažo skyriaus talpa siekia 2035 litrus. Beje, įkraunamą hibridinę versiją galima įsigyti tik su penkiomis sėdimomis vietomis, o joje sumontuotas akumuliatorius sumažina bagažinės talpą iki 745 litrų. Didesnis kėbulas nesutrukdė Škodai pagerinti Kodiaq aerodinaminio efektyvumo – dabar oro pasipriešinimo koeficientas siekia tik 0,282. Škoda išplėtė visureigio variklių gamą kur rasime ”mild-hybrid” benzinines ir įprastas dyzelines versijas bei pirmą kartą modelio istorijoje įkraunamą hibridinę sistemą. Pasirinkimas prasideda nuo 1,5 L TSI benzininio variklio, kuris išvysto 148 AG galią ir naudoja 48 V ”mild-hybrid” technologiją, taip pat yra trys 2,0 L variantai: 201 AG benzininis irgi su ”mild-hybrid” technologija ir atjungiamais cilindras bei du dyzeliniai varikliai su 148 AG ir 190 AG galia. Galingiausi benzininiai ir dyzeliniai variantai yra su keturių ratų pavara. Nepriklausomai nuo variklio pasirinkimo visi Kodiaq dabar yra su automatine dvigubos sankabos pavarų dėže, mechaninės pavarų dėžės nebeliko. Smagu, kad variklių gamoje randame ir įkraunamą hibridinį PHEV variantą su baziniu 1,5 L 148 AG galios benzininiu varikliu. Kartu su elektriniu varikliu ši jėgainė pasiekia bendrą 201 AG galią. Gamintojas teigia, kad tik su elektriniu varikliu įveikiamas atstumas yra „daugiau nei 100 km“.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video