Subaru Forester, (SL) 2024 - dabar

RATLANKIŲ DAŽYMAS DIAMOND CUT RESTAURAVIMAS
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 2.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
2023 metais Los Andželo automobilių parodoje Subaru pristatė jau šeštosios kartos Forester modelį ir dar kartą įrodė, kad gali “kepti” naujus modelius itin sparčiu tempu. Dar 1997 metais Subaru pristatė pirmosios kartos Forester ir nors šis modelis netapo mėgstamiausiu šio prekės ženklo gerbėjų gretose, bet kadangi buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir garsusis Impreza modelis, jis užkariavo daugybę širdžių. Skirtingai nei ralius laimintis mažesnysis brolis, Forester tapo puikiu kasdieniniu “darbininku”, kuris nepaveda jokiomis oro sąlygomis plius automobilis turėjo itin erdvų saloną. Kartu tai nebuvo itin didelis visureigis, kuris atbaidytų dalį pirkėjų. Laikui bėgant Forester išaugo, įgijo daugiau funkcijų, bet kartu ir daugybę stiprių konkurentų. Dabar nebeužteks vien gero pravažumo ir erdvaus salono, reikės pirkėjus papirkti ir kitomis savybėmis. Deja, bet naujasis Forester jų turi nedaug – automobilis niekada nebuvo itin patrauklus savo stiliumi ir tai nepasikeitė ir pasirodžius šeštajai Forester kartai. Iš profilio naujasis visureigis išlaikė kampuotas formas, kurias dabar pabrėžia ir kampuotos formos juodi ratų arkų apvadai. Priekyje sumontuotos oro paėmimo angos panašios į tas, kurios sumontuotos Subaru WRX modelyje. Dėl juodų šoninių slenksčių automobilis atrodo taip, lyg jo prošvaisa būtų didesnė nei yra iš tikrųjų. Subaru ant galinių statramsčių sumontavo „Symmetrical All-Wheel-Drive“ ženkliukus, primenančius klientams, kad Forester visada buvo komplektuojamas tik su šia pavara. Su naujos formos LED žibintais automobilis atrodo patraukliai, tačiau neturi išskirtinumo lyginant su gausybe kitų konkurentų. Interjere irgi nėmatome itin didelių pasikeitimų, jei neskaitysime gerokai didesnio 11,6 colių LCD ekrano prietaisų skydelio centre. Kuris beje yra tik papildomoje įrangoje, standartinėje naudojamas 7 colių ekranas. Tuo metu, kai dauguma automobilių gamintojų priešais vairuotoją montuoja skaitmeninius prietaisų skydelius, Subaru laikosi konservatyvaus požiūrio ir čia paliko analoginius prietaisus. Tik tarp tachometro ir spidometro yra mažas ekranas rodantis įvairią borto kompiuterio informaciją. Aukštai sumontuotos priekinės sėdynės yra atskirtos centrine konsole su daiktadėžėmis ir klasikine pavarų perjungimo svirtimi – čia irgi nieko naujo, taip kaip esame įpratę matyti. Gale 60/40 dalimis sulankstoma sėdynė suteikia pakankamai vietos trims suaugusiems keleiviams – erdvė išlieka stiprioji Forester pusė. Po variklio dangčiu Subaru sumontavo 2,5 litro FB25 atmosferinį variklį perkeltą iš ankstesnės kartos. Dabar variklio galia yra kiek sumažinta iki 180 AG (130 kW), tuo tarpu sukimo momentas kiek padidintas nuo 239 Nm iki 241 Nm ir dabar pasiekiamas esant mažesniam apsisukimų dažniui. Variklis suporuotas su CVT (Lineartronic) pavarų dėže, kuri siunčia galią į visų varančiųjų ratų sistemą. Taigi naujasis Subaru Forester neatrodo didelis žingsnis lyginant su senuoju modeliu, čia deja nematome hibridinių versijų, įdomių technologijų ar naujų ergonominių sprendimų, tiesiog senųjų sprendimų naujas interpretacijas. Žinoma japonų gamintojai garsėja savo konservatyvumu, tačiau negerai jei konservatyvumas tampa stagnacija.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video