Toyota Prius, (XW30) 2009 - 2015 TOP 10

Įvertinimas
4.5 3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7) Viso įvertinimų: 7
  • Patikimumas TOP 10 5.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Varikliai 4.70% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
  • Interjero kokybė3.419% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 3.218% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Valdymas 4.81% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Hečbekas Benzinas: n/d litroBenzinas / Elektra: 1.8 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Toyota Prius automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0.25 Cd.

    Šio Prius variklis yra pirmasis pasaulyje, kuriame nebenaudojami diržai arba grandinės mechaniniam sukimo momentui perduoti.

    Toyota Prius buvo pripažintas geriausiu 2009 metų Japonijos automobiliu.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Ekonomiškas
  • Nebrangus išlaikyti
  • Erdvus, tylus salonas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Akseleruojant gan triukšmingas
  • Sunku priderinti vairo padėtį
  • Pigios medžiagos interjere
"Automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd"
Apžvalga
Naujas Toyota Prius kėbulas suprojektuotas taip, kad būtų dar aerodinamiškesnis. Dabar automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd. Automobilis suvartoja dar mažiau degalų – bendras ekonomiškumas siekia 4.7 l/100 km (sumažėjo 0.59 l lyginant su praėjusia karta), nors variklio darbinis tūris padidėjo nuo 1.5 L iki 1.8 L. Dabar variklis turi 98 AG galią, o pridėjus elektros motoro generuojamą galią viso yra 134 AG (ankstesnė karta turėjo 110 AG). Didesnis variklis reiškia, kad didžiausias sukimo momentas pasiekiamas prie žemesnių variklio sūkių, tai leidžia taupiau važiuoti magistralėje.
Pilna apžvalga
Atsiliepimai (7)
Panašūs automobiliai