Mitsubishi i-MiEV, 2009 - 2015

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Vienatūris Elektra Pigiau nei benzinas?
  • Ar žinai kad? plus minus
    Automobilis buvo apdovanotas ne vienu apdovanojimu, tame tarpe ir šiais:
    • 2009 metų geriausia automobilių technologija (Japan Automotive Hall of Fame).
    • 2011 automobilis buvo vienas iš finalistų Green Car Vision rinkimuose, bei vienas iš penkių finalistų Green Car of the Year rinkimuose.
    • JAV aplinkos apsaugos asociacijos (EPA) reitinguose i-MiEV įvardinamas kaip pats ekonomiškiausias sertifikuotas automobilis apskritai.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Mitsubishi i MiEV (kas reiškia Mitsubishi innovative Electric Vehicle - įnovatyvūs Mitsubishi elektriniai automobiliai) buvo pristatytas 2009 metais. Tai pirmasis didelis japonų gamintojo žingsnis įgyvendinant naują strategiją, kurios tikslas – per artimiausius 10 metų pasiekti, kad penktadalis visų „Mitsubishi Motors“ pagamintų automobilių būtų varomi elektra. Kompaktiškas MiEV turi penkerias duris, keturias vietas, 246 litrų bagažinę ir erdvų interjerą. Serijinės gamybos MiEV neturi koncepciniame modelyje demonstruotų elektros variklių sumontuotų ratuose. Vietoje to automobilis turi vieną elektrovariklį sumontuotą ant užpakalinės ašies, kurio galia yra 64 AG (47 kW), sukimo momentas - 180 Nm. Didžiausias automobilio pasiekiamas greitis yra 130 kilometrų per valandą. Transporto priemonė turi vienos pavaros transmisiją ir 16 kWh ličio jonų bateriją, kuri gali būti įkraunama per 14 valandų iš 110 voltų maitinimo šaltinio, per 7 valandas iš 220 voltų maitinimo šaltinio ir tik per 30 minučių iš greitosios įkrovos stotelės. 2010 pradžioje tokių stotelių buvo 60 visoje Japonijoje. Mitsubishi teigia, kad su vienu baterijos įkrovimu ir važiuojant normaliu režimu (įjungti žibintai, valytuvai, pečiukas ir CD grotuvas) galima nuvažiuoti iki 100 mylių atstumą. Tačiau galima pasirinkti ir "Eco" režimą, kuri sumažina automobilio galią iki 42 AG, tačiau leidžia nuvažiuoti didesnį atstumą. Preliminarūs skaičiavimai parodė, kad nuvažiuoti 100 kilometrų šiuo automobiliu Lietuvoje kainuotų apie vieną eurą. Taigi, koks yra MiEV kelyje? 200 kg sverianti ličio jonų baterija yra sumontuota žemai po grindimis, todėl automobilio stabilumas yra geras. Tačiau tas faktas, kad MiEV varomas galiniais ratais, turi siauras padangos ir "lengvą" vairą nesuteikia drąsos pernelyg stipriai spausti akseleratoriaus pedalo. Prekyba Mitsubishi i-MiEV elektromobiliu pirmiausiai buvo pradėta Japonijoje, kur jis buvo tiekiamas svarbiausiems juridiniams klientams: energetikos kompanijoms, savivaldybių įmonėms ir su aplinkosauga susijusioms bendrovėms ir t.t. Toks sprendimas priimtas dėl didelio susidomėjimo šiuo automobiliu, kurį iš dalies lemia ir kitose valstybėse galiojančios įvairios lengvatos „žaliems“ automobiliams. Kaip pavyzdys - numatydami šių naujos kartos transporto priemonių invaziją į Europą, britai ruošiasi trigubinti aukštos įtampos įkrovos stočių skaičių Londone. Negana to, didmiestyje elektra varomiems automobiliams stovėjimas bus nemokamas, taip skatinant šių erdvę, aplinką ir išteklius tausojančių mažylių naudojimą.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai