Toyota GT 86, 2012 - 2021

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas: 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Koncepcinis modelis atrodė taip:



    2012 m. gegužės 19-ąją GAZOO Racing ir Toyota Swiss Racing komandos prisijungė prie ADAC 24 valandų Nürburgring varžybų, kur GAZOO Racing komanda laimėjo SP3 klasėje su Toyota 86, o Toyota Swiss Racing komanda laimėjo V3 klasėje. Abejose klasėse buvo naudojami tik itin artimi serijinei produkcijai sutomobiliai.


    Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:


    Britanijoje buvo uždrausta ši automobilio reklama kaip skatinanti neatsakingą vairavimą:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Smagus vairuoti
  • Gerai subalansuota važiuoklė
  • Geras kuro efektyvumas
  • Patogios priekinės sėdynės
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža bagažinė
  • Maža erdvė ant galinių sėdynių
  • Vidutiniški varikliai
Apžvalga
Puikaus dizaino galiniais ratais varomas Toyota GT-86 skirtas vilioti jaunesnius pirkėjus skiriančius daug dėmesio įvaizdžiui ir subtilioms automobilio savybėms tokioms kaip svorio balansas ir elgesys posūkiuose. GT-86 buvo sukurtas kartu su Subaru kompanija, kuri taip pat pristatė analogišką Subaru BRZ modelį. Šie automobiliai skirti priminti senuosius legendinius, nedidukus, ne itin galingus, tačiau puikiai valdomus Toyota Corolla su AE86 kėbulu ar Toyota Celica automobilius. Šie nedideli kupė skirti konkuruoti su šiandieniniais VW Scirocco ar Audi TT ir yra pozicionuojami kiek žemiau nei tarkim Nissan 370Z. Kogero didžiausias GT-86 koziris – puikus dizainas su ilga banguota kapoto linija ir trumpa bagažine. Subaru BRZ ir Toyota GT 86 skiriasi minimaliai – tik priekiniais žibintais ir radiatoriaus grotelėmis. Viduje automobiliai suteikia prastesnį įspūdį - erdve nepasižymi, prietaisų skydelio dizainas yra blankus, detalės grubios, o naudojamos medžiagos tikrai nežavi kokybe. Akivaizdu, kad ne interjeru gamintojas bandė sužavėti pirkėjus. Automobilio elgesys ekstremaliomis vairavimo sąlygomis – štai kur Toyota GT-86 arkliukas. Mažas kupė buvo sukurtas kaip lengvas (tik 1250 kg), manevringas, dinamiškas ir turintis puikius stabdžius automobilis – o viso šio veiksmo centre yra pastatytas pats vairuotojas. 200 AG 2.0 litro aukštus sūkius (sukasi iki 7000 rpm) mėgstantis boxer tipo variklis sumontuotas labai žemai, kad maksimaliai sumažinti svorio centrą ir atitrauktas maksimaliai arčiau centro, kad pasiekti gerą svorio balansą (priekinei ašiai skirta 53% svorio, o galinei 47%). Todėl sėdint už vairo ir mojuojant galine automobilio dalimi negalima neapsieiti be šypsenos veide. Tiesa variklio galia yra labai ribota, o prie žemų sūkių jaučiamas ir sukimo momento trūkumas. Ant galinių sėdynių sutilps greičiau keletas krepšių nei keletas žmonių, o ir bagažinė nedidelė – tik 243 litrai (50 litrų mažiau nei tokio pačio dydžio Audi TT). Taigi šis automobilis nesužavės savo galia, pagreičiu, išskirtiniu dizainu, komfortu ar pan. Tai gal BRZ ir GT 86 yra tiesiog gamintojų klaida? Gamintojai teigia kitaip – nedidelis svoris, trumpa bazė ir riboto slydimo diferencialas (LSD) padovanos adrenalino dozę kaip joks kitas automobilis už panašią kainą.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video