BMW 4 klasė, (F32/F33) 2013 - 2020

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 2.0 - 3.0 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Automobilis naudojamas DTM ir kitų serijų žiedinėse lenktynėse:


    Žinoma, buvo gaminami Alpina B4 Bi-Turbo Coupe modeliai:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Didelis bagažo skyrius
  • Gerai valdomas
  • Puikus dizainas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Prastoka interjero kokybė
  • Nekomfortiška pakaba
"4 serijos BMW turi žemiausią svorio centrą tarp visų BMW gamos automobilių."
Apžvalga
Nuo šiol visi 3 serijos BMW automobiliai su kupė ir kabrioleto kėbulais pataps 4 serijos BMW. Šiuo žingsniu kompanija nori pabrėžti kupė išskirtinumą, sportiškumą lyginant su tradiciškesne 3 serija. Šį žingsnį jau anksčiau padarė vienas pagrindinių konkurentų – Audi kompanija, kuri A4 serijos kupė pavertė nauja A5 klase. Taigi, pirmas įspūdis kurį suteikia 4 serijos BMW yra išties geras. Kėbulo dizainas pasižymi dinamiškomis linijomis, gražiomis proporcijomis ir tikru išbaigtu BMW stiliumi. Lyginant su senesnės kartos kupė, kėbulas tapo platesnis, žemesnis ir ilgesnis. Vienintelė kėbulo detalė likusi tokia pat kaip 3 serijos BMW yra variklio dangtis. Viduje automobilis turi tokį patį interjerą kaip ir keturduris brolis – prietaisai išdėstyti logiškai, dizainas – lakoniškas. 4 serijos BMW turi žemiausią svorio centrą tarp visų BMW gamos automobilių, jis yra 10 mm žemesnis nei pas „trečiuką“. Įvertinant tai, taip pat tvirtesnį kėbulą ir standesnę pakabą gauname nepriekaištingai valdomą automobilį. Tiesa, pakaba kiek kietoka važiuojant mažais greičiais per didesnius nelygumus, tačiau bendrai įvertinus – automobilis pakankamai komfortiškas. Nepaisant to, kad 4 serija yra dviduris automobilis, tačiau praktiškumas nebuvo pamirštas. Visi modeliai turi automatinį bagažinės atidarymo mechanizmą - užtenka pamoti koja po galiniu bamperiu ir bagažinės dangtis atsidarys. Bagažo skyrius irgi nėra kuklus – jis vos 35 litrais mažesnis nei 3 serijos BMW. Gale sėdintys keleiviai, nors ir turi ribotą erdvę galvai, tačiau vietos gauna daugiau nei pas pagrindinius konkurentus – C klasės Mercedes kupė ir Audi A5. Pirkėjams buvo siūlomos tokios 4 serijos versijos: BMW 435i su šešių cilindrų benzininiu, BMW 428i su keturių cilindrų benzininiu varikliu ir BMW 420d su keturių cilindrų dyzeliniu varikliu, kurių galia varijuoja nuo 184 AG iki 306 AG. Varikliai komponuojami su šešių laipsnių mechanine arba aštuonių laipsnių automatine pavarų dėžėmis. Buvo gaminamos versijos ir su BMW "xDrive" visų varančių ratų sistema.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video