Honda CR-Z, 2010 - 2016
Įvertinimas
5.0
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Patikimumas 5.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
- Varikliai 5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Interjero kokybė3.518% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Komfortas 4.06% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
- Valdymas 5.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
Kupė
Benzinas / Elektra: 1.5 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Stilingas interjeras
- Tikslus pavarų perjungimas
- Gerai valdomas
- Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
- Mažas variklių pasirinkimas
- Silpni varikliai
- Prasta garso izoliacija
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Nevertas būti CRX įpėdiniu
"Honda CR-Z be jokios abejonės negali nepriminti kultinio devintojo ir dešimtojo dešimtmečių miniatiūrinio Honda CR-X kupė automobilio. Tai primena ne tik automobilio pavadinimas, tačiau ir dizainas"
Apžvalga
Štai automobilis, kuris kaip tikisi Honda padarys hibridinius automobilius "kietais"! Honda CR-Z (Compact Renaissance Zero) yra kompaktiškas sportiškas hibridinis kupė automobilis, kuris turi suderinti sportinių automobilių savybes su hibridinių ekonomiškumu. Automobilyje įdiegta įprasta šio japonų gamintojo „Integrated Motor Assist“ (IMA) hibridinė sistema, naudojama ir Honda Civic Hybrid, bei Honda Insight modeliuose. Keturvietis Honda CR-Z gaminamas naudojant tą pačią platformą, kaip ir hibride Honda Insight, tačiau kupė ratų bazė yra 115 mm, o ilgis – 295 mm trumpesnis (ilgis siekia 4080 mm, plotis – 1740 mm, aukštis – 1395 mm, o ratų bazė – 2435 mm). Automobilio svoris – 1196 kg. Honda CR-Z be jokios abejonės negali nepriminti kultinio devintojo ir dešimtojo dešimtmečių miniatiūrinio Honda CR-X kupė automobilio. Tai primena ne tik automobilio pavadinimas, tačiau ir dizainas - tai aštrių dinamiškų formų kupė su 2+2 sėdynių sistema. Detroito (JAV) automobilių parodoje pagaliau pademonstruota galutinė, gamybai paruošta versija, deja, neteko kai kurių koncepcinio modelio dizaino detalių ir tapo kiek "žemiškesnė", tačiau šarmo vistiek turi. Automobilio interjeras kiek panašus į Insight modelio (pvz. melsvai apšviestas prietaisų skydelis), tačiau negalima nepastebėti akivaizdaus dizaino stiliaus panašumo į sportinio Ferrari 458 Italia interjero stilių. Kogero tai patiks Honda gerbėjams. CR-Z varomas 1.5 L keturių cilindrų i-VTEC 110 AG benzininio motoro, sujungto su 14 AG elektros varikliu. Bendra hibridinės sistemos galia siekia 124 AG prie 6000 aps./min., maksimalus sukimo momentas – 174 Nm intervale tarp 1000 ir 1500 aps./min, o 100 km/val. greitį galima pasiekti per 9,7 sekundės. Pirkėjai gali rinktis iš 6 pavarų mechaninės greičių dėžės ir bepakopės transmisijos (CVT). Vidutinės kuro sąnaudos siekia 5,0 l/100 km, o CO2 emisija 117g/km. Dar daugiau, vairuotojai gali išsirinkti vieną iš trijų vairavimo režimų - ekonomiško „Eco“, įprasto „Normal“ bei sportiško „Sport“. Taip įtakojamas reagavimo greitis į akseleratoriaus paspaudimą, vairo stiprintuvo elgesys, IMA sistemos, bei klimato sistemos veikimas. Koks važiavimo būdas įjungtas, bus galima spręsti ir iš tachometro apšvietimo spalvos. Vėliau tikimasi bus paruošta ir Honda CR-Z modelio Mugen versija.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
- Crz 2011 Gražiai ir sportiškai atrodantis, ekonomiškas automobilis.
- Crz 2011 Akį traukiantis ir sportiškai atrodantis. Tausojantis gamtą, pakankamai ekonomiškas.
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Alfa Romeo 4C 2013 - 2020 0
- Cadillac ELR 2013 - 2016 0
- Hyundai Veloster 2011 - 2018 0
- Mercedes-Benz CLC klasė 2008 - 2010 1
- Mini Coupe 2011 - 2015 0
- Peugeot RCZ 2009 - 2015 1
- Scion FR-S 2013 - 2021 0
- Subaru BRZ 2012 - 2021 0
- Toyota GT 86 2012 - 2021 0
- Toyota Prius c 2011 - 2021 0
- Volkswagen Scirocco 2008 - 2017 4 TOP 10
Rekomenduojami video