Subaru XV, (GP) 2012 - 2018

Įvertinimas
4.2 0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 4.50% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Varikliai 3.516% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Valdymas 4.24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 1.6 - 2.0 litroDyzelinas: 2.0 litroDyzelinas / Elektra: 2.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Didelis bagažo skyrius
  • Gera CVT pavarų dėžė
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Brangokas
"Puiki Subaru nuolatinė visų keturių varomų ratų sistema, kuri su mechanine pavarų dėže galią paskirsto santykiu 50:50, o automobiliams su CVT automatine pavarų dėže – 60:40"
Apžvalga
Subaru kompanija nuo seno garsėja kaip puikių padidinto pravažumo automobilių gamintoja. Naujas Subaru XV modelis yra skirtas kompaktiškų krosoverių pirkėjams kokių Europoje yra išties nemažai. Tai automobilis skirtas konkuruoti su Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX ar Hyundai Tuscon. Automobilis turi visus būtinus krosoveriams ingredientus – jis aukštas, patogus, talpus, gana ekonomiškas ir svarbiausia - saugus. Subaru XV dizainas kogero nėra tas arkliukas, kuris užkabins potencialius pirkėjus. Nuosaikaus dizaino automobilio priekyje įtaisyti naujojo Subaru stiliaus žibintai ir radiatoriaus grotelės, kėbulo linijose dominuoja aštrios briaunos. Tačiau svarbiausia, kad automobilis sukuria tvirto automobilio įspūdį. Ištiesų tai yra tiesiog paaukštintos važiuoklės Impreza. Subaru XV viduje sutinkame minimalistinį stilių su logiškai išdėstytais prietaisais, trimis dideliais kondicionieriaus valdymo ratukais ir keliais informaciniais ekranais. Tiesa, plastiko kokybė yra prastoka. Didžiausias automobilio privalumas yra jo elgesys kelyje. Tęsiant geras Subaru tradicijas, XV taip pat pasižymi puikiomis valdymo savybėmis, gera reakcija posūkiuose ir manevringumu, tačiau yra ir blogoji to pusė – tai kieta pakaba, bei didelis triukšmas sklindantis nuo jos. Kitas privalumas – puiki Subaru nuolatinė visų keturių varomų ratų sistema, kuri su mechanine pavarų dėže galią paskirsto santykiu 50:50, o automobiliams su CVT automatine pavarų dėže – 60:40. Subaru XV yra išties praktiškas – tai nedidelis, bet talpus automobilis. Bagažinėje telpa 380 litrai krovinio, o nulenkus galines sėdynes jūs turėsite visus 1270 litrų. Subaru XV buvo gaminamas su trimis varikliais – 1,6 ir 2,0 L benzininiais ir 2,0 litrų dyzeliniu. Tiesa, CVT pavarų dėžė kuri siūloma su benzininiais motorais yra triukšminga ir nerangi, todėl geriausias pasirinkimas yra dyzelinis variklis su mechanine pavarų dėže.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (4)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video