Skoda Enyaq, 2020 - dabar

Skoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabar
Skoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabar
Skoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabar
Skoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabarSkoda Enyaq, 2020 - dabar
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas ir didelė bagažinė
  • Geras nuvažiuojamas atstumas
  • Patrauklus išorėje ir viduje
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Lėta multimedijos sistema
  • Neitin dinamiškas
  • Brangi papildoma įranga
Apžvalga
Škoda Enyaq panašu bus pirmasis išties patrauklus Škoda automobilis, kuris puikiai atrodo ne tik nuotraukose bet ir kelyje. Kogero visus geriausius sugebėjimus Škoda dizaineiai pataupė pirmajam visaverčiam kompanijos elektromobiliui. Puikus Enyaq dizainas kiek panašus į Tesla Model X - visureigio ir šeimyninio vienatūrio hibridas patraukia erdviu salonu ir itin praktiška įspūdingo dydžio bagažine, kuri siekia visus 585 litrus. Deja, po kapotu nesurasite bagažinės tipiškos elektromobiliams – nors variklio čia nėra, tačiau erdvę užima įvairūs prietaisai. Škoda Enyaq tikrai patiks tiems kam elektromobilis turi atrodyti kaip įprastas automobilis – priekyje matome radiatoriaus grotelių imitaciją, baterijų pakrovimo dangtelis įprastoje vietoje, o ir stilistiškai Enyaq nenutolo nuo kitų Škoda gamos automobilių. Viduje – visiems gerai pažįstama Volkswagen kokybė ir medžiagos, tačiau stilius ne toks konservatyvus kaip pas daugelį šio koncerno automobilių. Salone vyrauja erdvė, minimalizmas ir žinoma akcentuojamas didžiulis LCD ekranas centre. Yra sumontuoti ir fiziniai mygtukai, kurie stilingai „paslėpti“ žemiau LCD ekrano ir oro apipūtimo angų – praktiška ir elegantiška. Škoda Enyaq gaminamas ant tos pačios Volkswagen koncerno MEB platformos kaip ir mažesnysis Volkswagen ID.3 bei panašių matmenų Volkswagen ID.4 modelis. Savo matmenimis Škoda elektromobilis artimas Volkswagen Tiguan bei elektromobiliui Audi Q4 e-tron. Gamybos pradžioje galima rinktis iš dviejų modelių: “Enyaq iV 60” ir “Enyaq iV 80”. “Enyaq iV 60” modelis naudoja 62 kWh talpos bateriją, variklio galia 132 kW, vienu įkrovimu galima nuvažiuoti iki 389 km. “Enyaq iV 80” turi 82 kW talpos bateriją, jo variklio galia siekia 150 kW, o vienu įkrovimu nuvažiuoja iki 508 km. Abi versijos varomos galiniais ratais.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video