- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Dinamika, valdymas, išvaizda, pakaba, pavarų dėžė
- Dinamiškas
- Gera pakaba
- Gera pavarų dėžė
- Gerai valdomas
- Stabilus kelyje
- Informatyvus vairas
- Gražus dizainas
Tik gerų kelių automobilis, degalų sąnaudos, priežiūros išlaidos, triukšmo izoliacija, komfortas, multimedija, salono talpa, kaina, bagažinės dydis
- Prasta garso izoliacija
- Mažas salonas
- Maža bagažinė
- Brangus išlaikymas
- Brangus nusipirkti
- Prasta įranga
- Neergonomiškas salonas
- Prastas matomumas iš vidaus
Daug važinėjau įvairiais automobiliais, bet atsiliepimus rašau nedažnai. Tik tiems, kurie mano nuomone nusipelno dėmesio. Važinėjau kabrioletais Mercedes SLK, BMW 420, Audi A3 su kietais ir minkštais stogais. Iš esmės tai savaitgalio automobiliai, nors tinkami ir kasdieniam vairavimui. Porsche 911 Carrera 4s – šis kasdieniniu negali būti. Iš esmės tai paprasta versija, ne tokia laukinė kaip turbo versija ir tikrai ne tokia specifinė kaip GT versijos. Visgi ir Carrera nėra tinkamas kasdieniam važinėjimui. Tai mano asmeninė nuomonė. Manau žmones, kuriems tiks toks automobilis galima suskirstyti į tris kategorijas. Pirmi nusiperka ir išsikalinėja, antri tie, kurie svajojo apie šį automobilį. Šie greičiausiai pasistatys savo 911 į garažą ir pravažiuos 10 kartų per metus. Ir trečia kategorija kurie tiesiog išsinomuoja tokį automobilį. Automobilis nepigus, servisas nepigus, užšaldai krūvą pinigų ir t.t. Ištiesų išsinomuoti būtų geriausia :) Dabar apie patį automobilį. 2019 metų, nuvažiavau kiek mažiau nei 90 tūkst. ir automobilis toli gražu nebe naujas. Viduje viskas barška. Savininkų teigimu iki 30 tūkst. mašina atrodo tikrai kokybiškai, tada pradeda lysti trūkumai. Mano atveju jų tiek daug, kad lengviau įvardyti tas salono dalis, kurios nebarška. Multimedija baisi, galinio vaizdo kamera 90-ųjų kokybės. Interjero medžiagos lyg ir normalios, bet eksploatacijos neatlaiko ir jau atrodo gana prastai. Kitų gamintojų (pavyzdžiui BMW) įranga tikrai geresnė. Pavyzdžiui BMW M5 turi daug geresnį įrangos pasirinkimų spektrą, o ir jo dinamika ne prastesnė nei įprasto 911. Galinių sėdynių praktiškai nėra. Net vaiką ten pasodinti bus problematiška. Blogame kelyje dideliu greičiu automobilį mėto į šonus. Tiesą sakant, tai automobilis tik geriems keliams. Esu sportiško sudėjimo, bet sėdynės vistiek vargina, ir jose ilgai būti nesinori. Dabar apie privalumus. Stabdžiai man labai patiko. Žinoma automobilis sveria 1,5 tonos, ne kaip koks krosoveris sveriantis 2,2 tonos. Posūkius laiko kietai. Ypatingas jausmas, kai esi įpratęs vairuoti įprastą automobilį, o tada įvažiuoji į posūkį per greitai ir supranti, kad neišnaudoji nei pusės automobilio potencialo. Pavarų dėžės veikimas kur kas sklandesnis nei pavyzdžiui, Audi RS5. Ne tokia trūkčiojanti. Tarp įprastų ir sportinių režimų jaučiasi dideli skirtumai. Automobilis ryškios spalvos, taigi iškart patraukia praeivių akį, o kiti eismo dalyviai ir tai mato. Automobilis gali greitai įsibėgėti ar stabdyti. Nors dinamika jaučiama, bet nėra ypatingai gera. Tas pats RS5 važiuoja vos lėčiau, nors dėl grubaus pavarų dėžės veikimo atrodo, kad greičiau. Čia pagreitis yra nuosaikesnis. Vairo mechanizmas – 10 balų. Viskas labai aišku ir aštru. Pakaba nėra itin kieta kaip RS5 atveju. Įprastu režimu, net važiuojant blogu keliu pakaba gana pakenčiama. Matomumas geras, bet galėtų būti geresnis. Daugeliui tai svajonių automobilis, tačiau prieš pirkdami būtinai išsinuomokite jį dienai ar dviem. Greičiausiai padarysite išvadą, kad jums jo tikrai nereikia.