Mazda MX-5, (NC) 2005 - 2015

Įvertinimas
4.0 1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Interjero kokybė2.055% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Komfortas 3.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)
  • Valdymas 5.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Kabrioletas Benzinas: 1.8 - 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Tai geriausias 2005/2006 metų Japonijos, bei 2005 metų Australijos automobilis.

    Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą lenktynių seriją:


    Keletas įdomių šios MX-5 versijų:



    GT270 (NC3)


    "Black & Matte" (NC2)


    Roadster "Hamaki"


    Roadster-Coupe "Kendo" (NC2)

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje
  • Geras kokybės ir kainos santykis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė
  • Sunku išlipti ir įlipti
  • Nepraktiškas
"Automobilis gali būti komplektuojamas ir su šešių pavarų automatine greičių dėže su perjungimo svirtelėmis už vairo"
Apžvalga
Lengviausias būdas atskirti trečios kartos MX-5 yra didžiulės ratų arkos. Naujasis Mazda MX-5 sukurtas remiantis ankstesniųjų kartų patirtimi. Automobilio dizainas buvo kuriamas labai apdairiai, derinant senas tradicijas ir modernumą. Automobilis tapo dar didesnis, dabar jis turi dar daugiau įrangos bei traukos ir stabilumo kontrolės sistemas. Tačiau svoris buvo taupomas kiekvienoje automobilio detalėje. Pakaba pakeista – priekyje skersinės svirtys, gale – daugiasvirtė. Galingiausias variklis yra 16 vožtuvų 2.0 L I4 su 166 AG (124 kW) galia ir 190 Nm sukimo momentu. Nuo 0-100 km/h automobilis pagreitėja per 7.9 s. Automobilis gali būti komplektuojamas ir su šešių pavarų automatine greičių dėže su perjungimo svirtelėmis už vairo. Galiniai varomi ratai ir idealus 50:50 automobilio masės paskirstymas suteikia smagius pojūčius už vairo – tai kuo garsėja šis kabrioletas. 2006 metais Mazda pristatė ir kabrioleto versiją su kietu stogu, susidedančiu iš trijų dalių. Šis automobilis pasunkėjo 36 kg.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video