Audi TT, (8J) 2006 - 2014
Įvertinimas
4.0
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Patikimumas 4.518% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Varikliai 4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Interjero kokybė4.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Komfortas 2.523% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)
- Valdymas 5.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
KabrioletasKupė
Benzinas: 2.0 - 3.2 litro
-
Pavadinimas TT yra kildinamas iš senokai D.Britanijoje vykusių motociklų varžybų vadinamų „Isle of Man TT (Tourist Trophy)“. Šiose varžybose 1911 metais pradėjo dalyvauti ir Audi kompanija, kuri tuomet vadinosi NSU.
Taip pat TT reiškia „Technology & Tradition“ (Technologijos ir Tradicijos).
Šis Audi TT turi automatinį galinį spoilerį, kuris pakyla automobiliui pasiekus 120 km/h greitį, bei nusiliedžia sugrįžus prie 80 km/h greičio. Spoileris taip pat gali būti valdomas rankiniu būdu.
Audi TT buvo naudojamas žiedinėse varžybose:
Šios kartos TT buvo apdovanotas įvairiais apdovanojimais, tame tarpe:
- Metų kupė (laida „Top Gear“) 2006 metais;
- Metų automobilis (laida „ Fifth Gear“) 2006 metais;
- Pats gražiausias automobilis (žurnalas „Autobild“) 2007 metais;
- Metų dizainas ir metų automobilio rinkimų finalistas (tarptautiniai metų automobilio rinkimai) 2007 metais.
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Puikiai surinktas ir kokybiškas
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė
- Nedidelė bagažinė
- Brangus
"Dizainas nepristato jokių radikalių pokyčių – tai rodo koks tobulas buvo pirmos kartos modelio stilius"
Apžvalga
Antros kartos Audi TT vėlgi gaminamas su 2+2 kupė ir kabrioleto kėbulais. Automobilis išsiskiria tuo, kad jo priekinė dalis gaminama iš aliuminio, o galinė iš plieno tam, kad pagerinti svorio pasiskirstymą tarp ašių. TT tapo platesnis ir ilgesnis, tačiau dizainas nepristato jokių radikalių pokyčių – tai rodo koks tobulas buvo pirmos kartos modelio stilius. Interjere puikus Audi “techno” stilius ir geros kokybės medžiagos. Audi TT buvo gaminamas su dviem benzininiais varikliais - 3.2 L VR6 250 AG (184 kW) ir 2.0 L FSI 200 AG (147 kW). FSI variklio kuro įpurškimo technologija yra įtakota Le Mano varžybų lenktyninių Audi automobilių. Taip pat gaminama ir dyzelinė 2.0 TDI TT versija su puikiu vidutiniu kuro sunaudojimu – tik 5.3 litro/100 km. Naujas TT taip pat turi automatinį galinį spoilerį, kuris pakyla automobiliui pasiekus 120 km/h greitį, bei nusiliedžia sugrįžus prie 80 km/h greičio. Spoileris taip pat gali būti valdomas rankiniu būdu. Šio Audi savininkai vertina automobilį už galią, sportišką išvaizdą ir "Quattro" sistemą, tačiau norėtų geresnio grįžtamojo ryšio su keliu.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
- Dinamiškas
- Gerai valdomas
- Stabilus kelyje
- Gražus dizainas
- Mažas salonas
- Negėda svajoti apie šį automobilį Gražus, sportiškas ir gana nebrangus automobilis. Važiuojant jausmas toks, lyg automobilis lauktų kada jį paspausi. Mano galva yra 2 važiavimo režimai: arba važiuoji lėčiau nei kiti arba greičiau. Viduriuko nėra. Audi TT – ne mies
- Tikrai geras automobilis Puikus automobilis, gerai valdosi, greitas, kuro sąnaudos priklauso nuo važiavimo, jei smaugi po miestą, tai 14 l, bet normaliai važiuojant iki 10 l, o užmiestyje iki 8 l. Gerai surinktas, kokybiškas, nenuvertėjantis, patvarus - p
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Alfa Romeo Spider 2006 - 2010 0
- BMW Z4 2008 - 2016 1
- Chrysler Crossfire 2003 - 2007 1
- Honda S2000 1999 - 2009 2
- Hyundai Veloster 2011 - 2018 0
- Lotus Elise 2002 - 2011 0
- Lotus Exige 2004 - 2010 0
- Mazda MX-5 2005 - 2015 1
- Mercedes-Benz SLK klasė 2004 - 2011 3
- Mercedes-Benz SLK klasė 2011 - 2020 0
- Opel GT 2006 - 2010 0
- Peugeot RCZ 2009 - 2015 1
- Porsche Boxster 2004 - 2012 0
- Volkswagen Eos 2006 - 2016 2
Rekomenduojami video