Audi TT, (8J) 2006 - 2014

Įvertinimas
4.0 8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6) Viso įvertinimų: 2
  • Patikimumas 4.518% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Varikliai 4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Interjero kokybė4.09% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Komfortas 2.523% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)
  • Valdymas 5.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas: 2.0 - 3.2 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Pavadinimas TT yra kildinamas iš senokai D.Britanijoje vykusių motociklų varžybų vadinamų „Isle of Man TT (Tourist Trophy)“. Šiose varžybose 1911 metais pradėjo dalyvauti ir Audi kompanija, kuri tuomet vadinosi NSU.

    Taip pat TT reiškia „Technology & Tradition“ (Technologijos ir Tradicijos).

    Šis Audi TT turi automatinį galinį spoilerį, kuris pakyla automobiliui pasiekus 120 km/h greitį, bei nusiliedžia sugrįžus prie 80 km/h greičio. Spoileris taip pat gali būti valdomas rankiniu būdu.

    Audi TT buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


    Šios kartos TT buvo apdovanotas įvairiais apdovanojimais, tame tarpe:
    • Metų kupė (laida „Top Gear“) 2006 metais;
    • Metų automobilis (laida „ Fifth Gear“) 2006 metais;
    • Pats gražiausias automobilis (žurnalas „Autobild“) 2007 metais;
    • Metų dizainas ir metų automobilio rinkimų finalistas (tarptautiniai metų automobilio rinkimai) 2007 metais.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje
  • Puikiai surinktas ir kokybiškas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė
  • Nedidelė bagažinė
  • Brangus
"Dizainas nepristato jokių radikalių pokyčių – tai rodo koks tobulas buvo pirmos kartos modelio stilius"
Apžvalga
Antros kartos Audi TT vėlgi gaminamas su 2+2 kupė ir kabrioleto kėbulais. Automobilis išsiskiria tuo, kad jo priekinė dalis gaminama iš aliuminio, o galinė iš plieno tam, kad pagerinti svorio pasiskirstymą tarp ašių. TT tapo platesnis ir ilgesnis, tačiau dizainas nepristato jokių radikalių pokyčių – tai rodo koks tobulas buvo pirmos kartos modelio stilius. Interjere puikus Audi “techno” stilius ir geros kokybės medžiagos. Audi TT buvo gaminamas su dviem benzininiais varikliais - 3.2 L VR6 250 AG (184 kW) ir 2.0 L FSI 200 AG (147 kW). FSI variklio kuro įpurškimo technologija yra įtakota Le Mano varžybų lenktyninių Audi automobilių. Taip pat gaminama ir dyzelinė 2.0 TDI TT versija su puikiu vidutiniu kuro sunaudojimu – tik 5.3 litro/100 km. Naujas TT taip pat turi automatinį galinį spoilerį, kuris pakyla automobiliui pasiekus 120 km/h greitį, bei nusiliedžia sugrįžus prie 80 km/h greičio. Spoileris taip pat gali būti valdomas rankiniu būdu. Šio Audi savininkai vertina automobilį už galią, sportišką išvaizdą ir "Quattro" sistemą, tačiau norėtų geresnio grįžtamojo ryšio su keliu.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video