Smart #1, 2022 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Naujasis Smart #1 – visiškai nauja „Smart“ vardo reinkarnacija, šįsyk visureigio pavidalu. Nors ir pavadintas pirmuoju numeriu, tačiau tai yra jau trečiasis Smart kompanijos bandymas susilaukti sėkmės. Iki šiol Smart automobiliai buvo maksimaliai maži dviviečiai ar keturviečiai mini automobiliai su įdomia komponuote - mažais varikliais montuojamais gale ir galiniais varomaisiais ratais. Šįkart viskas bus kitaip – Smart automobilis daugiau nebe mini dydžio, varikliai dabar žinoma bus elektriniai, o kėbulas žinoma krosoverio. Panašu dabar į receptą sudėti visi sėkmės ingridientai, o prie jų pridėjus stilingą ir žaismingą eksterjero stilių ir puikų Mercedes-Benz pusbrolių stiliaus interjerą, rinkoje galima sulaukti ir tikro bestselerio. Šis Smart yra didžiausias kompanijos modelis iki šiol ir galbūt pats svarbiausias. Visgi, sėkmė dar nėra garantuota - Smart #1 nebeturės išskirtinumo kokį turėjo anksčiau - dabar 4,27 metrų ilgio automobilis nebebus lengvai pastatomas ankštose aikštelėse, o ir konkurencija šiame segmente yra didžiulė. Tai MINI Countryman dydžio automobilis, todėl ir interjeras dabar yra erdvus, o lubos aukštos. Nepaisant aukštos centrinės konsolės apglėbiančios priekinius keleivius, salonas yra erdvus ir talpus, joje daug erdvės keleivių kojoms ir 411 litrų keleivių bagažui. Oda dekoruotas interjero detalių paviršius yra maloniai paminkštintas, o horizontalus prietaisų skydelis atrodo moderniai. Gal tik 12,8 colio informacinis ir pramoginis ekranas pernelyg išsiskiria iš likusio konteksto. Už vairo yra kitas 9,2 colio ekranas, kuriame rodoma pagrindinė vairavimo informacija. Smart #1 yra gaminamas su gale montuojamu 268 AG elektros varikliu, maitinamu 66 kWh akumuliatoriumi. Nuvažiuojamas atstumas turi siekti net 700 km atstumą, o 400 V architektūra leidžia įkrauti automobilio baterijas nuo 10 iki 80 procentų per maždaug pusvalandį. Su 342 Nm sukimo momentu elektrinis variklis padeda pamiršti gana nemažą automobilio svorį, o pagreitis yra išties puikus. Vairuojant realiame pasaulyje yra tam tikrų nepatogumų - elektromobilio galia pradeda mažėti, kai akumuliatoriaus įkrova išsenka (Smart atveju kai tampa mažesnė nei 30 proc.), o didžiausias greitis ribojamas iki 180 kilometrų per valandą. Taigi, dėl įdomios išvaizdos, elektros jėgainės ir erdvaus, šiuolaikiško interjero Smart “numeris vienas” dabar turi išties geras perspektyvas tapti numeriu vienas.
Pilna apžvalga
Panašūs automobiliai