Nerijus 2023-11-26
Savaitė su nauju Duster - vieno litro su gamyklinėm dujom
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patogus mieste, praktiškas, lengva priprasti, nebloga įranga

  • Ekonomiškas
  • Gera pakaba
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Manevringas
  • Gražus dizainas

Itin paprastas neįmantrus salonas, sakyčiau tai nėra vairuotojo automobilis

  • Prasta garso izoliacija
  • Prastos interjero medžiagos
  • Maža bagažinė
  • Neinformatyvus vairas
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Bendrai paėmus automobilis pasirodė labai patogus mieste. Puikūs Dacia Duster matmenys – gabaritai kaip eilinio hečbeko, tačiau aukštesnė prošvaisa ir sėdėsena yra labai patogi mieste ir žinoma ant prasto kelio. Be to, labai patogūs dideli šoniniai veidrodėliai, o apsisukimo spindulys yra labai nedidelis. Automobilis viduje pakankamai erdvus, gal tik bagažinė mažoka, tačiau vėlgi automobilis yra eilinio hečbeko dydžio. Iš išorės žalsvos spalvos Duster atrodo išties labai gerai, brangesnis nei ištikrųjų yra. Ypač neprastai sukurta patraukli priekinė dalis su nauju Dacia logotipu, galinė dalis neatrodo labai įspūdingai, bet su dizainu viskas yra ok. Vieno litro variklis veikia kiek grubokai ir garsiai, ypač kol yra šaltas – turbinos įsijungimas staigiai prasideda ir staigiai baigiasi. Bet tai normalu, nes variklis labai mažo litražo. Bet galios nepritrūksite – trauka yra visai nebloga, kaip 1.4 litro variklio su turbina. Mechaninė 6 pavarų dėžė - pavarų svirtis veikia pakankamai tiksliai, gal kiek perjungimas yra kietokas, tačiau tikrai netrukdo. Vairo mechanizmas labai „lengvas“ – tikrai nepatiks tiems kas mėgsta jausti kelią ir automobilį, tačiau mieste toks lengvas vairas nėra didelis minusas, gal net pliusas. Viduje automobilis yra paprasto, bet patrauklaus dizaino – panelę reikia paliesti kad įsitikinti jog pagaminta iš kieto plastiko. Labai patogi ratukais valdoma klimato kontrolė – paprasta ir aiški. Infosistemos valdymos irgi aiškus, bus kiekvienam suprantamas, telefono prijungimas nesunkus. Puodeliams skirtos ertmės centrinėje konsolėje deja nepatogios – jos per mažai prilaiko gertuvę jeigu ji yra aukštesnė, su puodeliais turėtų buti viskas ok. Porankis slankiojasi – viskas gerai, bet jame esanti daiktadėžė nedidelė ir labai gili. Pagrindinė dėtuvė priešais keleivį – didžiulė. Start-Stop sistemos atjungimą reikia kaskartą atjungti užvedus automobilį jeigu nenorite jos naudoti. Kas užkliuvo tai, kad langų valdymas yra nepatogus, nes valdymo panelė sumontuota kiek per arti automobilio centro, todėl reikia ranką stipriai atitraukti atgal, kad užčiuopti langų mygtukus. Dėl tos pačios priežasties pasidėjus alkūnę ant durelių porankio dažnai įjungi galinių langų atidarymą. Taip pat keistoje vietoje įtaisytas sėdynių šildymo mygtukas – kairėje pusėje prie sėdynės apatinės dalies. Kiek nepatogu, nes jis nešviečia ir tamsoje jį surasti sunkoka, tačiau prie šito greitai priprantama. Yra galinė kamera ir net priekinė, kuri filmuoja erdvę žemiau priekinio bamperio. Tiesa kameros nėra labai didelės raiškos, o ir galinė kamera linkusi užsiteršti, bet tai būdinga kone visoms galinėms kameroms prie tokių orų. Kelyje automobilis stovi gerai, stabiliai. Važiuojant užmiestyje ekonomiškiausiu režimu prie dabartinio oro automobilis sunaudojo 8 litrus dujų kas yra visai neblogai, bet mieste pasirodė gana rajus – apie 12 litrų. Tiesa, mieste važinėta nedideliais atstumais, todėl manau galima išgauti ir geresnį rezultatą. Be to, tai yra versija su visais varomais ratais. Variklis įšyla greitai, ant dujų persijungia greitai. Garso izoliacija yra normali tokios klasės automobiliui, jei būtų geresnė ratų arkų izoliacija tai būtų visai nebloga.

Rekomenduojami video