proffanas 2008-09-03
XM Break
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,3
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,9
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Ne tik savo metu, bet ir šiandien beveik tobulas automobilis. Traukos, sąnaudų, pravažumo, talpos ir komforto lygių vidurkiu vargu ar kas prilygs. Plauki ne tik asfaltu, bet ir žvyrkeliu; ir kuo daugiau pasikrovęs-tuo labiau. Ir visa tai su varganais 6-iais litrais 100-ui km :) . Gaila, kad šie automobiliai daugumoje negavę normalios priežiūros, o vien tik vaikyti. Todėl pirminės laiko ir lėšų investicijos (mašinos privedimui ligi normalios būklės) yra ženklios. Bet po to, eksploatacija pigesnė nei kokio Þigulio. Kas 10kkm keisti variklio alyvą, kas 30kkm-hidraulinį skystį, kas 60kkm- pildyti sferas, keisti alyvą pavarų dėžėje, sailentblokus bei antifrizą- štai ir visa priežiūra. Kas 100-120kkm jau reikalinga rimtesnė apžiūra ir remontas, kuris rimčiau ir kainuoja. Šitai tai jau kaip ir kiekvienam automobiliui. Kadangi mašina klasiška, o jų pagaminta tebuvo 30000, įsigijau dar vieną tokią pat. Kol jų yra :) .

Variklis

turbo D12

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Dylančias pakabos dalis (sailentblokus, šarnyrus, traukes) - visas. Galinius hidrocilindrus (amortizatorius). Visas variklio pagalves. Termostatą. Priekinį buferį ir sparnus. Bemaž visas lemputes salone ir skydelyje. Dalinai-saloną. Visa kita (stabdžių suportai, ABS blokas, visi hidraulikos mazgai, aušinimo sistema ir pavarų dėžė) tik perrinkti. Iš gedimų, tai per porą metų tik nutrūko liuko uždarymo trosas, ir perdegė priekinio stiklo purkštukų šildymo elementai. Eksploatacinė priežiūra (variklio ir pavarų dėžės tepalų, oro/kuro filtrų, antifrizo ir hidraulinio skysčio) keitimai nesiskaito :) .

Rekomenduojami video