Citroen C4 Picasso, 2013 - 2022

Įvertinimas
4.3 2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 3
  • Patikimumas 4.38% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
  • Varikliai 5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Interjero kokybė4.30% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Komfortas 4.69% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Valdymas 4.35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Vienatūris Benzinas: 1.6 litroDyzelinas: 1.4 - 1.6 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Įdomus dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Erdvus salonas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Dizainas įtiks ne visiems
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Neitin sklandi mechaninė pavarų dėžė
"C4 Picasso dizainas yra kiek iššaukiantis ir tai yra rezultatas to kokios sėkmės susilaukė kiti išskirtinio dizaino automobiliai tokie kaip Nissan Juke ar Range Rover Evoque"
Apžvalga
Naujas Citroen C4 Picasso išties labiau panašus į paaukštintą hečbeką nei vienatūrį ir pasižymi puikiai išdirbtu praktiškumu bei ekonomiškais varikliais. C4 Picasso dizainas yra kiek iššaukiantis ir tai yra rezultatas to kokios sėkmės susilaukė kiti išskirtinio dizaino automobiliai tokie kaip Nissan Juke ar Range Rover Evoque. C4 Picasso priekiniai žibintai gražiai dera su kompanijos logotipu/radiatoriaus grotelėmis. Galinė dalis yra keistas Volkswagen Golf ir DS serijos Citroen hibridas, kuris atrodo originaliai ir įdomiai. C4 Picasso yra gaminamas ant visiškai naujos EMP2 platformos, kurią naudoja ir Peugeot 308. Naujojo vienatūrio svoris yra maždaug 140 kg mažesnis nei jo pirmtako (jis svers panašiai kaip mažesnis C3 Picasso) ir tai stipriai įtakoja tiek degalų sąnaudas, tiek vairavimo ypatumus. Nors automobilis tapo 40 mm trumpesnis nei pirmtakas, tačiau 57 mm ilgesnė ratų bazė užtikrina didesnę interjero ervdę. Didesnė tapo ir bagažo erdvė – ji padidėjo nuo 500 iki 537 litrų. Nustūmus galines sėdynes ši erdvė padidėja iki 630 litrų, o maksimalus bagažo tūris siekia 1709 litrus. Citroen C4 Picasso interjeras yra nė kiek ne mažiau stilingas nei išorė. Didžiulis panoraminis priekinis stiklas suteikia atvirumo pojūtį. Tai pabrėžia ir horizontalus prietaisų skydelis su dideliu 12 colių ekranu centre. Kiti automobilio privalumai atsiskleidžia kelyje – vienatūris puikiai sugeria kelio nelygumus, padangų ir vėjo keliamas triukšmas sumažintas iki įspūdingo lygio. Automobilis taip pat tapo gerokai geriau valdomas, vairo mechanizmas informatyvesnis ir tikslesnis, nors Ford C-MAX automobiliui prilygti vis dar negali. Vienatūryje yra montuojami trys skirtingi dyzeliniai varikliai - taupiausi e-HDI modeliai turi 1,4 litro variklius su 89 AG. Jų ekonomiškumas įspūdingas – 100 km šie motorai pareikalaus vos 3,8 l degalų. Galingesnės versijos turi 1,6 litro variklius, generuojančius 114 arba 148 AG galią.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video