Opel Meriva, (B) 2010 - 2017
Įvertinimas
4.0
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
- Patikimumas 4.53% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
- Varikliai 4.52% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
- Interjero kokybė4.01% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Komfortas 3.515% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
- Valdymas 4.53% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
Vienatūris
Benzinas: 1.4 litroDyzelinas: 1.7 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Praktiškas salonas
- Tylus ir gana komfortiškas
TRŪKUMAI
- Prasta standartinė įranga
- Pigios medžiagos interjere
- Triukšminga prie didesnių greičių
"Šoninės priekinės naujosios Meriva durys yra įprastos, o šoninės galinės – atsidarančios į priešingą pusę nei paprastai"
Apžvalga
Atrodo kad Opel markė pagaliau ištiesų ima lipti iš "nekokio įvaizdžio" rėmų ir vieną po kito kepa puikius automobilius. Opel Insignia, Opel Astra modeliai sužavėjo daugelį – įdomu kaip seksis šiam Meriva? 2010 metų kovo mėnesį vykusioje Ženevos automobilių parodoje Opel pristatė naują Meriva modelio kartą. Automobilis ne tik patrauklaus dizaino, tačiau ir nepaprastai puikaus funkcionalumo pavyzdys. Pirmiausia į akis krenta išties gražus automobilio stilius, kuris primena Europos metų automobiliu pripažintą Opel Insignia bei Opel Astra automobilius. Aštrūs ir harmoningi kėbulo bruožai, dideli priekiniai žibintai, išskirtinė "nukirsta" šoninių langų linija, kuri ne tik originaliai atrodo, tačiau yra ir praktiška - tokiu būdu galinių sėdynių keleiviams suteikta daugiau lango ploto. Nors naujas Meriva pailgėjo visai nedaug, o plotis padidėjo tik per 80 mm, tačiau automobilis atrodo gerokai didesnis ir solidesnis. Dėka aukštesnės sėdėjimo pozicijos apžvalga į visas puses yra geresnė. Didžiausia šio automobilio naujiena – koncepciniame modelyje matyta „Flexdoors” šoninių durų sistema. Šoninės priekinės naujosios Meriva durys yra įprastos, o šoninės galinės – atsidarančios į priešingą pusę nei paprastai. Panaši sistema jau matyta kai kuriuose kituose modeliuose - tokiuose kaip Mazda RX-8, Mini Clubman ar Rolls Royce Ghost, tačiau Opel sprendimas skiriasi tuo, kad priekines ir galines duris galima atidaryti atskirai, o minėtuose automobiliuose galines dureles galima atidaryti tik pravėrus priekines. Tokios sistemos privalumas yra tas, kad ankštose automobilių stovėjimo aikštelėse bus lengviau patekti ant galinių sėdynių, o išlipus iš automobilio tėvams bus lengviau kontroliuoti vaikus, nes jiems netrukdys šoninės durys. Taip pat Opel inžinieriai tikina, kad tokia sistema neturi jokios įtakos automobilio atsparumui šoniniam smūgiui, bei standumui. Salone randame puikios kokybės ir dizaino panelę - vairaratis, chrominiai apvadai, šildytuvo arba oro kondicionieriaus valdymo prietaisai nusižiūrėti nuo solidesnio Insignia ir tai išties gerai. Meriva taip pat turi dideles ir patogias Insignia sėdynes, bei novatorišką centrinį tunelį, kuriame ant aliumininių bėgių galima slankioti daiktadėžes, puodelių laikiklius, bei centrinį porankį. Ši sistema pavadinta „FlexRail“ suteikia galimybę vienatūrio keleiviams lengvai keisti įvairių talpų mašinoje išdėstymą bei dydį. Kita sistema - „FlexSpace“ leis lengvai keisti galinių sėdynių padėtį, padidint erdvę kojoms arba bagažui. Nors galinės sėdynės yra gana didelės, kad susodintų tris suaugusius žmones vieną šalia kito, tačiau jei vietos neužteks - šias sėdynes galima slankioti tiek į šonus, tiek pirmyn ir atgal. Be to galines sėdynes galima sulankstyti į plokščią paviršių. Po puikiu kėbulu Meriva yra išties sumažinta Zafira versija tik su penkiomis sėdimomis vietomis. Automobilis turi priekinę MacPherson tipo ir galinę torsioninę pakabas, elektrohidraulinį vairo stiprintuvą. Naujojo Opel Meriva pirkėjai galės rinktis iš šešių galimų 75-140 AG galios variklių su turbokompresoriais. Buvo gaminama ir sportiškoji Meriva versija su benzininiu SRi varikliu. Tai buvo pirmas Opel kuris turi stop-start sistemą tam, kad maksimaliai sumažinti degalų sanaudas ir CO2 emisiją. Gamintojo teigimu automobilio kuro sąnaudos ir išmetamas anglies dvideginio kiekis palyginti su pirmtaku buvo sumažintos 15 procentų. Taigi, rinkoje pasirodė šaunus mini vienatūrių klasės atstovas - konkurentai laikykitės!
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (2)
- Geriau nei tikėjausi Teko turėti pirmos kartos Meriva A kaip antrąjį šeimos (žmonos) automobilį. Mažas, patikimas, taupus ir turint omenyje jo dydį - neįtikėtinai talpus. Atėjus laikui atsinaujinti, žmonai patiko antros kartos Meriva B dizainas, tač
- keliu savaiciu eksploatacija Privalumai: - automobilis gana patogus ir smagus vairuoti didesnius atstumus; - sedynes komfortiskos; - salono medziagos atrodo kokybiskos. Is trukumu galiu pamineti: - Apsisukimui reikalingas daug erdves. As prates vazinet
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- BMW 2 klasės Active Tourer 2014 - 2021 1
- Citroen C3 Picasso 2009 - 2017 3
- Citroen C4 Picasso 2013 - 2022 3
- Fiat 500L 2012 - 2022 0
- Ford B-MAX 2012 - 2017 3
- Honda Jazz 2008 - 2014 6
- Honda Jazz 2014 - 2020 2
- Hyundai ix20 2010 - 2017 1
- Kia Carens 2013 - 2018 0
- Kia Venga 2010 - 2014 1
- Mercedes-Benz B klasė 2011 - 2018 3
- Renault Scenic 2009 - 2016 1
- Renault Scenic 2016 - 2022 1
- Toyota Prius Plus 2011 - 2021 1
- Toyota Verso-S 2010 - 2017 1
- Volkswagen Golf Sportsvan 2014 - 2020 3
- Volkswagen Touran 2010 - 2015 5
- Volkswagen Touran 2015 - dabar 5
Rekomenduojami video