2019-10-22
Puikus šeimyninis automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Aukšta komfortiška sėdėsena, labai nedidelės kuro sąnaudos, puiki garso izoliacija, didelis priekinis stiklas bei maži priekiniai statramsčiai, todė automobilio salono priekyje daug šviesos.

Ne įtin sklandi mechaninė greičių dėžė, keistai veikianti Start&Stop sistema. mažas apsisukimo spindulys, lėtai veikianti automatinė greičių dėžė

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Automobilį turiu vos 2 mėnesiai pirktas su 218 000km (reali rida), tačiau jau spėjau prasukti 4t km. Bendras įspūdis mane labai nustebino (geraja prasme). Automobilis 2014m 1,6 hdi 85kW labai ekonomiškas (prisipažinsiu to nesitikėjau) . 5,6 ltr - trasoje (važiuojant 120 km/val), 6,8 ltr - mieste, manau tikrai neprasti duomenys kaip tokio dydžio automobiliukui (realios sąnaudos). Žinoma tai ne sportinis kupė, bet važiavimui ar esant reikalui lenkti galios pakanka. Mieste manevruoti gal kiek apsunkina didelis apsisukimo spindulys, tačiau už miesto pamiršti jog sėdi už automobilio vairo - įspūdis lyg sėdėtum fotelyje. Garso izoliacija tiesiog puiki. Sėdynės labai patogios ir komfortiškos, todėl ilgose kelionėse nesijaučia nuovargis. Taip pat didelis priekinis stiklas, kuris įleidžia daug šviesos į salono vidų. Kalbant apie trūkumus turbūt labiausiai erzina kvailai sumontuota Start&Stop sistema. Kad paleisti/išjungti Start&Stop nėra atskiro mygtuko, reikia eiti per LCD ekraną (kitose auto tėra 1 paspaudimo mygtukas o C4 Picasso net 2 mygtukus reikia spausti). Kitas dalykas lėtai veikianti LCD monitorius. Paspaudus ant LCD ar ant prietaisų skydelio jutiminio mygtuko, sureaguoja dažnai ne iš pirmo mygtuko paspaudimo. Mechaninė greičių dėžė galėtų būti ir sklandesnė, tačiau turi ilgas pavaras.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kol kas investicijų jokių neturėjau, tik nusipirkęs atlikau standartinius darbus - tepalai, filtrai (beje greičių dėžei kažkodėl pats gamintojas nenumato tepalo keitimo) , diržai, antifrizo keitimas. Kaip riedės ateityje dar bus matyti. Dalys nėra brangios ir jų paprasta gauti. Minusas: jei tektų keisti priekinį stiklą jo kaina apie 1200€ + keitimo darbai. Didelis nuvertįjimas automobilio

Patarimai perkančiajam

Nebijoti kalbų apie prancūziškus automobilius. C4 Picasso tikrai atitinka pinigus, kurių yra prašoma už juos. Vengti automoatinės greičių dėžės nes ten "robotas", kuris lėtai veikia, geriau rinktis su mechanine greičių dėže.

Rekomenduojami video