Land Rover Range Rover, (L460) 2022 - dabar

Įvertinimas
4.0 8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 4.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Varikliai 5.027% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Interjero kokybė5.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Komfortas 5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Valdymas 3.025% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 - 4.4 litroDyzelinas: 3.0 litroBenzinas / Elektra: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Visų ratų vairavimo funkcija
  • Itin kokybiškas interjeras
  • Hibridinės versijos
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Itin didelis automobilis
  • Stilistiškai labai panašus į pirmtaką
  • Aukšta kaina
"Visų ratų vairavimo funkcija ženkliai pagerino didelio automobilio manevringumą, dabar ši sistema padeda Range Rover apsisukti vos 10,95 metro spinduliu – tokiu pačiu kokiu sukasi daugelis šeimos hečbekų"
Apžvalga
Viena svarbiausių šios kartos Range Rover ypatybių yra ta, kad jis gaminamas ant naujos MLA-Flex platformos, kuri pritaikyta tiek vidaus degimo varikliams, tiek iš tinklo įkraunamiems hibridams, tiek visiškai elektriniams modeliams. Tai reiškia, kad naujieji Range Rover dabar gaminami su efektyviais daliniais hibridiniais jėgos agregatais, taip pat galima rinktis iš tinklo įkraunamas hibridines versijas ir keturių, penkių ar net septynių sėdimųjų vietų konfigūracijas bei standartinę ar prailgintą ratų bazę. Visiškai elektrinis Range Rover yra pirmasis toks Land Rover gamoje. Pažvelgus į išorę matyti, kad Land Rover savo flagmano dizainui parinko evoliucijos kelią. Į akis krenta nebent nepaprastai glotnios automobilio kėbulo formos ir tai pabrėžiančios paslėptos durų rankenėlės. Standartinės važiuoklės bazės Range Rover modelis yra šiek tiek ilgesnis nei ankstesnis modelis – 5052 mm nuo priekio iki galo, o ilgos bazės versija prideda dar 200 mm. Bendras plotis (įskaitant veidrodėlius) yra 2209 mm, o aukštis siekia net 1870 mm. Penkių vietų standartinės ratų bazės modelio bagažo talpa yra 725 litrai, o ilgos ratų bazės septynių vietų versija suteikia daug lankstumo, todėl bagažo talpa gali siekti net 2601 litro kuomet antros ir trečios eilių sėdynės yra sulankstytos. Visiškai elektrinis Range Rover turėtų pasirodyti 2024 metais, nors jau pristatymo metu modelių asortimente yra daug elektrifikuotų variklių: 3,0 L šešių cilindrų D300 ir D350 dyzelinės versijos kartu su P400 benzininiu turi 48 voltų “mild” hibridines technologijos. P440e ir P510e PHEV gali nuvažiuoti iki 110 km tik elektrine pavara. 4,4 L V8 benzininis agregatas P530 modelyje veikia be jokios hibridinės pagalbos, tačiau išvysto 523 AG galią ir puikiai skamba. Dėl ypač tvirto plieno naudojimo kritinėse vietose (pavyzdžiui sutvirtinant kėbulą aplink priekinių durų angas) ir naujoviškų liejimo technologijų, naujasis Range Rover yra net 50 proc. standesnis nei pirmtakas net ir tuo atveju jei jame sumontuotas panoraminis stoglangis. Visų ratų vairavimo funkcija ženkliai pagerino didelio automobilio manevringumą, ypač važiuojant lėtesniu greičiu. Dabar ši sistema padeda Range Rover apsisukti vos 10,95 metro spinduliu – tokiu pačiu kokiu sukasi daugelis šeimos hečbekų. Ekstremalesnio vairavimo mėgėjai džiaugsis išgirdę, kad jų prabangus visureigis aprūpintas „Land Rover Terrain Response“ technologija – sistema, kuri pritaiko automobilio važiavimo savybes prie bet kokių vairavimo sąlygų. Plieninė pertvara automobilio priekyje sukuria savotišką dvigubo stiklo efektą – triukšmas ir žemųjų dažnių vibracijos, kurias sukelia kontaktas su kelio paviršiumi, automobilio salone jaučiamos ir girdimos 24 proc. mažiau nei ankstesnės kartos modelyje. Aktyvi triukšmo slopinimo sistema fiksuoja ratų keliamas vibracijas, padangų ir variklio triukšmą ir per 35 garsiakalbių garso sistemą skleidžia triukšmą slopinantį signalą. Visa tai dėl galvų atlošuose sumontuotų 60 mm skersmens garsiakalbių, leidžiančių sukurti kiekvienam Range Rover keleiviui asmenines tylos zonas. Išlenktas, elegantiško dizaino, 13,1 colio skersmens ekranas puikiai dera prie salono interjero. Naujajame Range Rover nuotolinis parkavimo asistentas patogumą kilsteli į naują lygį. Jis leidžia dideliam visureigiui įvažiuoti į stovėjimo vietą ir išvažiuoti iš jos tuo metu, kai vairuotojas veiksmą stebi išlipęs iš automobilio. Kuomet artėja automobilio raktelį turintis žmogus, Range Rover durys atsirakina ir automatiškai išslenka rankenos. Išlipęs iš automobilio vairuotojas gali paprasčiausiai nueiti – durų rankenos vėl bus įtraukiamos, o automobilis užrakinamas. Ultragarso jutikliai sumontuoti kiekvienose duryse, aptinka kliūtis ir nustato, kaip plačiai galima atverti duris. Įlipus į vidų, automobilio vairuotojo duris galima uždaryti paprasčiausiai nuspaudus stabdžių pedalą. Be to, durys gali būti valdomos naudojant centrinį jutiklinį ekraną arba papildomai prie rankenų įtaisytus jungiklius.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video