Porsche Cayenne, (92A) 2010 - 2017

Įvertinimas
4.3 1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 3
  • Patikimumas 4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai 4.34% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Interjero kokybė4.65% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Komfortas 4.32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Valdymas 4.611% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.6 - 4.8 litroDyzelinas: 3.0 litroBenzinas / Elektra: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Šį Porsche vairavo Holivudo aktorė Reese Witherspoon:


    Šį automobilį vairavo ir pop žvaigždė Miley Cyrus:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas interjeras
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Brangus
"Centrinėje konsolėje gausu įvairių valdymo prietaisų mygtukų, o centre esantis LCD ekranas, patogi pavarų dėžės valdymo svirtis, didelės oro padavimo angos ir aukštai esančios rankenos suteikia keleiviams sportinio automobilio "kokpito" jausmą"
Apžvalga
Lengvesnis, manevringesnis ir ekonomiškesnis - toks Porsche Cayenne atverčia naują puslapį modelio istorijoje. Naujasis Cayenne vizualiai atrodo trumpesnis, mažesnis, nors ištikrųjų visi automobilio gabaritai padidėjo. Cayenne išlaikė modelio ir bendrai Porsche stilių - automobilis yra apvalainų, švelnių, tačiau raumeningų formų. Dizaino naujovių čia rasite tikrai nedaug - kiek labiau nuožulnūs statramsčiai, "sportiškesnė" stogo linija, šoniniai veidrodėliai dabar tvirtinami prie durelių, mažesni šoniniai langai, naujos formos galiniai žibintai, priekiniai LED žibintai. Naujovių tikrai nedaug, tačiau rezultatas akiai yra malonus. Tuo tarpu interjere rasime visiškai naują panelę, kuri panaši į tokią kokią turi Porsche Panamera, ypač centrinė konsolė. Joje gausu įvairių valdymo prietaisų mygtukų, o centre esantis LCD ekranas, patogi pavarų dėžės valdymo svirtis, didelės oro padavimo angos ir aukštai esančios rankenos suteikia keleiviams sportinio automobilio "kokpito" jausmą. Automobilis kaip pridera turi gausybę įvairios komforto įrangos, o geriausiose versijose rasite keturių zonų klimato kontrolę, šildomą vairaratį, galinio vaizdo kamerą, šildomas galines sėdynes, variklio užvedimą per atstumą ir net kompasą. Nors naujasis Cayenne yra didesnis, tačiau jo svoris gerokai sumažintas - skirtingos versijos sveria 180-250 kg mažiau nei pirmtakas. Tai buvo pasiekta supaprastinus transmisiją, kurioje nebebus specialiai bekelei skirto pavarų dėžės režimo, bei plačiau naudojant aliuminį – iš jo dabar pagamintas variklio dangtis, ašys, durelės ir kitos detalės. Nepaisant to, kad automobilis dabar turi žemesnę prošvaisą ir yra orientuotas naudotis normaliais keliais, gamintojas teigia, kad pravažumo savybės net pagerėjo. Pirkėjai gali rinktis iš trijų benzininių variklių: 3,6 V6 300 AG baziniame modelyje, atmosferinio 4,8 L V8 395 AG "S" variante, bei 4,8 L V8 493 AG motoro su turbokompresoriumi „Turbo“ modifikacijoje. Paskutiniai du varikliai tokie kaip ir Panamera modelyje. Taip pat buvo siūlomas ir 3,0 L V6 240 AG dyzelinis agregatas, 100 km kelio sunaudojantis tik 7,4 l kuro. Visgi pagrindinė naujiena yra Cayenne S Hybrid versija su hibridine pavara. "Nedidukas" iš Audi pasiskolintas (tokį patį turi ir VW Touareg hibridinis modelis) 3,0 L V6 benzininis variklis yra suporuotas su elektros motoru. Bendra jėgainės galia 375 AG ir maksimalus sukimo momentas 579 Nm leis jaustis lyg važiuotum su V8 motoru, o vidutinės kuro sąnaudos siekia tik 8,2 l/100 km kelio.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video