Volkswagen Corrado, 1987 - 1995

Įvertinimas

3.7 4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9) Viso įvertinimų: 4
  • Patikimumas 3.215% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Varikliai 4.21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Interjero kokybė3.512% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Komfortas 2.727% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Valdymas 4.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 75% Ne 25%
Kėbulai Kupė Benzinas: 1.8 - 2.9 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Corrado galėjo pasiūlyti išskirtinį valdymą, galią ir buvo įrašytas į sąrašą kaip vienas iš "25 automobilių kuriuos privalote pavairuoti iki numirsite" (žurnalas “Car”).

    Galingiausia VR6 versija:



    VR variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



    Pats variklis atrodė taip:


    Visi modeliai turėjo novatorišką galinį spoilerį, kuris automatiškai pasikelia kuomet automobilis pasiekia maždaug 45-65 mylių per valandą greitį:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Autoasas.lt apžvalga

Apžvalga

Corrado yra sėkmingojo Scirocco modelio įpėdinis gamintas su trejų durų kupė kėbulu ir 2+2 sėdimomis vietomis. Corrado naudojo Volkswagen B3 platformą galinėje dalyje, o priekyje - A2 platformą kuria dalinosi su tuometiniu Golf Mk2 ir Jetta modeliais. Nenuostabu, kad Corrado dalinasi daugeliu mechaninių dalių su kitais Volkswagen modeliais. Corrado buvo neprastai valdomas ir išties galingas automobilis. Ne veltui jis buvo įrašytas į sąrašą kaip vienas iš "25 automobilių kuriuos privalote pavairuoti iki numirsite" (pagal žurnalą “Car”). Visi Corrado modeliai turėjo novatorišką galinį spoilerį, kuris automatiškai pasikelia kuomet automobilis pasiekia maždaug 45-65 mylių per valandą greitį. Galingiausia versija turėjo labai vertinamą 2.9 litro 12 vožtuvų 190 AG (140 kW) VR6 variklį. VR6 buvo revoliucinis savo laiku todėl, kad jis jungia geriausias V-formos ir linijinių variklių savybes. Jis turi 2 cilindrų blokus sustatytus 15 ° kampu, tačiau dalinasi viena cilindrų galva. Toks komponavimas leido inžinieriams sutalpinti šešių cilindrų variklį į tokią pačią erdvę kaip ir keturių cilindrų variklio. Spauda Corrado įvertino teigiamai, tačiau automobilis nesusilaukė didelio dėmesio pirkėjų tarpe. Iš dalies dėl aukštos kainos, iš dalies dėl to, kad Volkswagen markė nebuvo gerai žinoma kaip sportiškų automobilių gamintojas. Tačiau net iki šios dienos automobilis turi daug ištikimų fanų.
Pilna apžvalga

Savininkų atsiliepimai (4)

Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video