Honda Prelude, 1988 - 1992

Įvertinimas
4.0 3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8) Viso įvertinimų: 3
  • Patikimumas 4.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
  • Varikliai 4.09% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
  • Interjero kokybė4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Komfortas 3.64% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
  • Valdymas 4.66% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai Kupė Benzinas: 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Tai buvo pirmas serijinis automobilis pasaulyje turintis 4WS visų keturių vairuojamų ratų sistemą. Iki šiol 3 kartos Prelude išlieka vienintelis automobilis su mechanine 4WS sistema (kitos buvo elektroninės).

    Ši Prelude taip pat turėjo patį žemiausią variklio gaubtą iš visų priekyje variklį turinčių automobilių pasaulyje.

    1987 metų žurnale “Road & Track“ buvo publikuojamas straispnis, kuriame 1988 2.0 Si 4WS Honda Prelude slalomo rungtyje įveikė visus to meto automobilius, įskaitant visus Lamborghini, Ferrari ir Porsche! Prelude rungtyje pasiekė puikų 105.4 km/h greitį, tuo tarpu kai 1988 metų Corvette rezultatas yra tik 104.4 km/h.

    Žurnalas „Wheels” Prelude išrinko 1987 metų automobiliu.

    Pirmos kartos Honda Prelude buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Išskirtinis žemas automobilio dizainas
  • 4WS
  • Puikiai valdomas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Dizainas atrodė jau pasenęs tam laikotarpiui
  • Spartietiškas interjeras
  • Silpni varikliai
"1987 metų žurnale “Road & Track“ buvo publikuojamas straispnis, kuriame 1988 2.0 Si 4WS Honda Prelude slalomo rungtyje įveikė visus to meto automobilius, įskaitant visus Lamborghini, Ferrari ir Porsche"
Apžvalga
Honda Prelude yra sportinis kupė automobilis, kurio buvo išleista net penkios kartos. Prelude ilgamečiai konkurentai buvo 4 cilindrų Toyota Celica, Nissan Silvia, Mitsubishi FTO, Mitsubishi Eclipse, Ford Probe ir Mazda MX-6 modeliai. Iš visų šitų amžininkų tik Eclipse yra vis dar gaminamas. Trečios kartos Prelude buvo labai panaši į antrą kartą, tačiau tai buvo visai naujas modelis, kurio galingiausias motoras buvo 2.0 L DOHC 150 AG (110 kW) galios variklis. Prelude turėjo keletą dėmesio vertų naujovių: pirmiausia tai buvo pirmas serijinis automobilis pasaulyje turintis 4WS visų keturių vairuojamų ratų sistemą. Iki šiol 3 kartos Prelude išlieka vienintelis automobilis su mechanine 4WS sistema (kitos buvo elektroninės). Ši Prelude taip pat turėjo patį žemiausią variklio gaubtą iš visų priekyje variklį turinčių automobilių pasaulyje. Todėl automobilis turėjo puikią matomumo zoną, didesnę ekonomiją, mažesnį vėjo keliamą triukšmą ir gerą oro pasipriešinimo koeficientą 0.34. Šis modelis dar vadinamas “mažuoju NSX” dėl panašios stogo linijos, žemo priekinio variklio gaubto, ištisinių galinių žibintų ir puikaus valdymo. 1987 metų žurnale “Road & Track“ buvo publikuojamas straispnis, kuriame 1988 2.0 Si 4WS Honda Prelude slalomo rungtyje įveikė visus to meto automobilius, įskaitant visus Lamborghini, Ferrari ir Porsche! Prelude rungtyje pasiekė puikų 105.4 km/h greitį, tuo tarpu kai 1988 metų Corvette rezultatas yra tik 104.4 km/h. Žurnalas „Wheels” Prelude išrinko 1987 metų automobiliu.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video