Toyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabar

Toyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabar
Toyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabar
Toyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabar
Toyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabarToyota Supra, (J29/DB) 2019 - dabar
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas: 2.0 - 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Pirmos kartos Supra pavadinimu "Celica Supra" buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:



    Šios kartos Supra koncepcinis modeliai atrodė taip:

    2007 Toyota FT-HS:





    2014 Toyota FT-1:





    Naujos kartos Z4 rodsterį BMW kūrė kartu su Toyota Supra modeliu:



    Trumpesnės ratų bazės bei lengvesnis, naujasis Supra neabejotinai yra populiarus “drift” varžybose:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Dinamiškas ir gerai valdomas
  • Gana komfortiškas
  • Legendinis įvaizdis
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Galia neatitinkanti automobilio įvaizdžio
  • Nėra mechaninės pavarų dėžės
  • Maža bagažinė ir tik dvi vietos
"Gal šį tikrai įdomų automobilį vertėjo pavadinti ne Supra, o legendinį pavadinimą pasaugoti didesnio kalibro Toyotai"
Apžvalga
Jeigu plačiojoje publikoje paskutinius metus laukiamiausias automobilis buvo Tesla Model 3, tai “benzingalvių” tarpe neabejotinai laukimiausias yra šis. “Supra” – magiškas vardas. Pažiūrėkime kiek magijos turi pats automobilis. Supra dizainas – automobilis atrodo sportiškai, ypač “NASCAR Xfinity Series” konceptas apginkluotas didžiuliu spoileriu, difuzoriumi ir oro paėmimo angomis priekyje. Taip, Supra turi stogą su dviem iškilimais, bet visa kita yra tiesiog chaotiškos linijos, butaforinės oro paėmimo gotelės ir pan. Tarkime automobilis atrodo neblogai, bet ar neatrodo jis ... šiek tiek mažokas, šiek tiek kaip steroidų gavęs Toyota GT-86? Šį įspūdį sustiprina faktas, kad Supra gaminama kartu su BMW kompanija ant naujos Toyota Supra/BMW Z4 bazės. Negana to Supra komponuojama su BMW 6 cilindrų eilėje turbo varikliu. Galbūt tokia komponuotė suteiks automobiliui geras dinamines ir valdymo savybes, bet ar Supra neturėtų būti kitoje kategorijoje nei BMW Z4? Anksčiau pasirodęs Toyota Supra konceptas pavadinimu „FT-1 Graphite“ atrodė išties puikiai, tačiau serijinės gamybos Supra tiesiog nesuteikia tinkamo įspūdžio. Taigi, pažiūrėjus į šį automobilį kyla klausimas ar naujokas bus lygiavertis pakaitalas A80 serijos Suprai su legendiniu 2JZ varikliu ar šis automobilis bus pajėgus konkuruoti su Nissan GT-R ir Honda NSX? Atrodo, kad abejonių yra daugiau nei tikėjimo. Gal šį tikrai įdomų automobilį vertėjo pavadinti ne Supra, o legendinį pavadinimą pasaugoti didesnio kalibro Toyotai? Sakysite dabar visi prikeldinėja senus pavadinimus ir juos sėkmingai panaudoja naujiems modeliams. Tačiau sutikite naujasis Nissan GT-R yra fenomenalus automobilis, o Honda NSX su centre sumontuotu varikliu ir novatoriška hibridinės jėgainės sistema yra beveik superautomobilis. Supra interjeras kaip ir išorė irgi nuvilia – čia nėra jokios idėjos. Kaip kad senoji Supra turėjo visa apgaubiantį kokpitą arba Nissan GT-R pabrėžtinai mygtukais perkrautą technologišką interjerą, naujoji Supra niekuom neišsiskiria ir nesuteikia to iškirtinumo jausmo kokį turėtų suteikti. Na, dizainas yra viena, o kaip automobilis elgiasi kelyje visai kas kita. Supra išlaikė seną jėgos agregato komponuotę - šešių eilėje išdėstytų cilindrų turbo variklį ir galinius varančiuosius ratus. 3.0 litrų BMW variklis išvysto 340 AG galią ir 8 pavarų greičių dėžės pagalba leidžia Toyota Supra nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per vos 4.3 sekundės. Dviejų kanalų turbokompresorius, tiksli tiesioginio degalų įpurškimo ir kintamojo vožtuvų reguliavimo sistemos užtikrina sklandų galios perdavimą ir greitą reakciją į akceleratoriaus pedalo spustelėjimą. Automobilis turi aktyvų galinį diferencialą, kuris gali skirti skirtingą galios kiekį kiekvienam iš galinių ratų. Supra konstrukcija yra pagaminta iš metalo ir aliuminio lydynių, čia nerasime jokių egzotiškų medžiagų tokių kaip anglies pluoštas. Tačiau automobilio kėbulas yra standesnis nei superautomobilio Lexus LF-A, kuriame anglies pluoštas sudaro net 65 procentus viso LF-A kėbulo. Nenuostabu, kad Toyota Supra turi idealų 50:50 svorio pasiskirstymą. Akivaizdu, kad kompaktiškas, trumpos bazės, puikiai subalansuotas ir galingas automobilis bus pamėgtas drifto entuziastų. Kita vertus vargu ar pamatysime Supra įsiterpiant tarp tituluočiausių Niurburgringo karalių jau nekalbant apie rekordų perrašymą.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video