Nissan Z, (RZ34) 2022 - dabar

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Kupė Benzinas: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus sukimo momentas iš dviejų turbinų variklio
  • Gana komfortiškas
  • Išsiskiriantis, savitas dizaino stilius
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Neįkvepiantis variklio garsas
  • Gruboka mechaninė pavarų dėžė
  • Ne visiems įtiks savitas kėbulo dizainas
"Panašūs ne tik Nissan Z ir Toyota Supra matmenys, bet ir galia. Dabar šie automobiliai yra artimiausi konkurentai, nors mes tikėjomės kad Toyota Supra artimiau konkuruos su Nissan GT-R, o Z serijos Nissan su nauja Toyota, kuri galėjo turėti tarkim Celica pavadinimą"

Apžvalga

Nors pastaruoju metu raidė Z asocijuojasi su itin nemaloniais įvykiais, tačiau autopramonėje Z visada reiškė kažką sportiško ir įdomaus. Kogero geriausiai žinomi yra Nissan Z serijos automobiliai - galingi, sportiški, išskirtiniai, patrauklūs ir už padorią kainą. Idealiai subalansuoti sportiškų automobilių entuziastams. Naujas Nissan kupė dabar vadinamas tiesiog “Z” arba kaip ir jo pirmtakai “Fairlady”. Pavadinime nebeliko variklio darbinio tūrio, kuris vis labiau praranda prasmę elektrifikuojantis automobilių pramonei. Iki šiol Z serijos automobiliai su kiekviena karta turėjo vis didesnius variklius – 2 L, 2.4 L, 2.6 L, 3 L, 3.5 L, 3.7 L, šįkart Nissan Z varo mažesnis 3.0 L “VR30DDTT” V6 benzininis variklis, tačiau su dviem turbokompresoriais. Variklis išvysto 400 AG galią ir 475 Nm sukimo momentą. Tai yra 30 procentų daugiau galios nei turėjo senasis 370 Z atmosferinis variklis, nors turbo variklis ir neskamba taip gerai kaip buvęs atmosferinis. Variklis galinius ratus suka per iš pirmtako paveldėtą šešių greičių mechaninę pavarų dėžę ir anglies pluošto kardaninį veleną. Galima rinktis ir „Mercedes-Benz 9G-Tronic“ devynių greičių automatinę pavarų dėžę. Naujasis Nissan Z savo matmenimis labai artimas savo pirmtakui, ištiesų automobilio išmatavimai labai primena naujos kartos Toyota Supra matmenis - abiejų automobilių ilgis yra identiškas, tačiau Nissan Z yra truputėlį siauresnis ir truputėlį aukštesnis už Toyota. Panašūs ne tik abiejų automobilių matmenys, bet ir galia jei lyginame galingesnes Toyota Supra versijas. Dabar šie automobiliai yra artimiausi konkurentai, nors mes tikėjomės kad Toyota Supra artimiau konkuruos su Nissan GT-R, o Z serijos Nissan su nauja Toyota, kuri galėjo turėti tarkim Celica pavadinimą. Taip pat įdomu kaip gamintojai optimizuoja sąnaudamas išleisdami naujus sportiškus automobilius. Tarkim Toyota kompanija Supra kūrė kartu su BMW kompanijos modeliu Z4, tuo tarpu Nissan Z modelis sukurtas ant senojo 370 Z bazės, kas atsispindi ir naujojo Z interjero detalėse. Tai rodo kokia nedidelė yra tokių sportiškų automobilių paklausa lyginant su praėjusiais dešimtmečiais. Keletas žodžių apie Nissan Z dizainą, kuris jau labai seniai mus domino. Žiūrint iš profilio automobilis tęsia pirmtakų tradicijas – aukščiausia vieta ties priekiniu stiklu ir toliau staigiai žemėjanti stogo linija, ilgas priekis, trumpa kompaktiška galinė dalis sukuria pasiruošusio spurtuoti automobilio įspūdį. Automobilio linijos tapo nuosaikesnės, lygesnės, ne tokios raumeningos kaip pirmtakų. Žiūrint iš kitų kampų lengva pastebėti stipriai pasikeitusius priekinius ir galinius žibintus - būtent šios detalės suteikia kiek dviprasmišką įspūdį. Nors jos atrodo kiek netikėtai, tačiau jos yra konkreti užuomina į senesnius Z serijos automobilius. Ištęsti dviejų lygių galiniai žibintai primena 1980-ųjų ir 1990-ųjų Nissan 300 ZX modelio žibintus, o lašo formos priekiniai žibintai, plačios radiatoriaus grotelės, aukšta ir aštri kapoto briauna primena aštuntojo dešimtmečio Datsun 240 ZG modelį. Net variklio dangčio linijos atkartoja senųjų 240Z, 260Z ir 280Z modelių turėtas formas. Kogero ne visi tokias detales pastebės, galbūt ne visiems patiks Nissan naujoko dizainas, tačiau akivaizdu Nissan Z turi charakterį ir unikalų stilių ir jo nesumaišysi su jokiu kitu automobiliu. Nissan Z kėbulas sukurtas naudojant aerodinamikos inžinerijos žinias – “Perfomance” versijoje nedidelis galinis oro aptakas sukuria pakankamai prispaudžiamosios jėgos, kad sumažintų galinių ratų sukibo praradimą, o priekinis oro skirstytuvas buvo sukurtas naudojant žinias įgytas iš Nissan GT-R kūrimo programos.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video