Mazda CX-80, 2024 - dabar
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Visureigis
Dyzelinas: 3.3 litroBenzinas / Elektra: 2.5 litro
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
"Standartiškai Mazda CX-80 komplektuojamas su septyniomis sėdynėmis, tačiau galima rinktis ir šešių vietų variantą – tokiu atveju antros eilės sėdynės pakeičiamos dviem individualiomis sėdynėmis su galimybe turėti atvirą erdvę tarp sėdynių arba centrinę konsolę su daiktadėže, atskirais klimato kontrolės valdymais, USB-C jungtimis ir puodelių laikikliais"
Apžvalga
Laikykitės, pristatomas beveik penkių metrų ilgio didysis Mazda visureigis - CX-80. Tai pirmasis Mazda kompanijos septynvietis visureigis Europos rinkoje per beveik dešimtmetį. Jis turės konkuruoti su itin rimtais ir dažnai premium segmento visureigiais, tokiais kaip Skoda Kodiaq, Kia Sorento ar Volvo XC90. Jei CX-80 jums atrodo pažįstamas, taip yra dėl to, kad CX-80 stilistiškai yra itin artimas mažesniam penkiaviečiam Mazda CX-60 modeliui, kuris pasirodė 2022 metais. Įdomu tai, kad Mazda CX-80 ir jo brolis CX-60 yra vieninteliai Mazda automobiliai su išilgai montuojamais varikliais. CX-80 atveju variklis yra suporuotas su aštuonių greičių automatine pavarų dėže ir nuolatine visų varančiųjų ratų sistema „i-Activ All Wheel Drive“ perduodančia kiek daugiau galios galiniams ratams. Abu visureigiai sukurti ant tos pačios platformos ir siūlomi su tuo pačiu galios agregatų pasirinkimu: su įkraunamu hibridu ir šešių cilindrų dyzeliniu varikliu. Mazda CX-80 priekinė pakaba turi dviejų skersinių svirčių sistemą, o gale daugiasvirtę. Tokiu būdu automobiliui užtikrinamas maksimalus stabilumas ir komfortas. Kompanijos dizaino skyrius šiuo metu naudoja taip vadinamą „Kodo“ dizaino filosofiją, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas detalėmis neperkrautoms, skulptūriškoms formoms. Jei įsižiūrėsite pamatysite, kad šiuolaikiniai Mazda automobiliai yra itin panašūs į Alfa-Romeo automobilius. Abi markės gamina išties puikaus dizaino automobilius, kuriuose nėra aštrių charakteringų linijų kaip kitų markių automobiliuose, dizaino subtilybes čia galima pastebėti tiesiog pagal šviesios atspindžius arba braukiant ranka per kėbulo linijas. Iš priekio CX-60 ir CX-80 modeliai atrodo beveik identiškai, automobilius lengviausia atskirti pagal šoninius trečios eilės langus. Tačiau naujasis septynių vietų Mazda flagmanas yra gerokai ilgesnis nei jo brolis – jis yra 4995 mm ilgio, 1890 mm pločio, 1710 mm aukščio, atstumas tarp ašių siekia 3120 mm, o apsisukimo spindulys siekia 5,8 metro. CX-80 yra 250 mm ilgesnis ir 24 mm aukštesnis nei CX-60, taip pat turi 250 mm ilgesnę ratų bazę. Mazda pasistengė sukurti stilingą ir kokybišką interjerą – tarkim aukščiausios apdailos klasės “Takumi” modelis turi tikro klevo medžio apdailą, “Nappa” odos apmušalus ir stilingu audiniu padengtą prietaisų skydelį. Standartiškai Mazda CX-80 komplektuojamas su septyniomis sėdynėmis, tačiau galima rinktis ir šešių vietų variantą – tokiu atveju antros eilės sėdynės pakeičiamos dviem individualiomis sėdynėmis su galimybe turėti atvirą erdvę tarp sėdynių arba centrinę konsolę su daiktadėže, atskirais klimato kontrolės valdymais, USB-C jungtimis ir puodelių laikikliais. Skirtingai nei kai kuriuose kituose septynviečiuose visureigiuose, šio galinėse sėdynėse yra daugiau nei pakankamai vietos galvai ir kojoms net 1.80 cm ūgio suaugusiems. Trečios eilės sėdynėse keleivių kojos yra šiek tiek labiau pakeltos per kelius nei norėtųsi, tačiau tai yra nedidelis trūkumas. Atskiros ventiliacijos angos ir puodelių laikikliai trečioje eilėje yra labai malonios detalės. Naujajame visureigyje montuojamos dvi galios sistemos. Galima rinktis iš tinklo įkraunamą hibridą su 2.5 L benzininiu varikliu ir nedideliu elektros motoru arba švelniojo hibrido sistemą su 3.3 L darbinio tūrio šešių cilindrų eilėje dyzeliniu agregatu. Iš tinklo įkraunamo hibrido sistema turi 2.5 L „e-Skyactiv-G“ keturių cilindrų variklį su 141 kW galia ir 261 Nm sukimo momentu bei 129 kW galios elektros motorą ir 17,8 kWh talpos ličio jonų bateriją. Ši kombinacija užtikrina bendrą 241 kW/327 AG sistemos galią ir 500 Nm sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/h ši versija gali pagreitėti per 6,8 sekundes. Gamintojas teigia, kad įkraunamojo hibrido vidutinės benzino sąnaudos siekia vos 2 litrus 100 kilometrų, o naudojant vien elektros energiją galima nuvažiuoti iki 53 km. 3.3 L šešių cilindrų dyzelinė jėgainė išvysto 254 AG galią. Kartu su „M Hybrid Boost“ 48 V sistema irgi suteikia didelę galią su puikia degalų ekonomija. Nuo 0 iki 100 km/h dyzelinis automobilis įsibėgėja per 8,4 sekundės ir išvysto maksimalų 219 km/h greitį, vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 5,7 l/100 km. Kaip minėjome abi jėgainės yra sujungtos su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir visų varomųjų ratų sistema. Naujasis visureigis taip pat gali vilkti iki 2500 kg svorio priekabą.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Buick Enclave 2024 - dabar 0
- Cadillac XT6 2019 - dabar 1
- Chevrolet Traverse 2018 - dabar 0
- Ford Explorer 2019 - dabar 0
- GMC Acadia 2024 - dabar 0
- Honda Pilot 2022 - dabar 0
- Hyundai Santa Fe 2023 - dabar 0
- Infiniti QX60 2021 - dabar 0
- Jeep Grand Cherokee 2021 - dabar 0
- Kia Sorento 2020 - dabar 2
- Lincoln Aviator 2020 - dabar 0
- Nissan Pathfinder 2021 - dabar 0
- Skoda Kodiaq 2024 - dabar 0
- Toyota Land Cruiser Prado 2023 - dabar 0
- Volkswagen Touareg 2018 - dabar 4
- Volvo XC90 2014 - dabar 4 TOP 10