Lotus Emeya, 2024 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Hečbekas Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Lotus apribojo didžiausią Emeya greitį iki 250 km/h, o tai yra mažesnis greitis nei galėjo pasiekti senasis Lotus Carlton/Opel Omega automobilis. Vis dėlto keturių durų elektrinio supersedano pranašumas yra pagreitis – 100 km/h greitį automobilis pasiekia per kiek mažiau nei 3 sekundes – beveik dvigubai greičiau nei Lotus Carlton"
Apžvalga
Nedidelei Britiškai Lotus kompanijai prireikė daugiau nei trijų dešimtmečių, kad rinką pagaliau pasiektų keturių durų sedanas Lotus Emeya. Devintojo dešimtmečio pabaigoje kuomet Lotus priklausė GM koncernui buvo gaminamas įdomus Lotus automobilis. Automobilis buvo vadinamas Lotus Carlton, kuris buvo iš esmės Opel Omega. Ir nors Carlton neatrodė įspūdingai, tačiau turėjo modifikuotą Opel 3.6 L variklį su dviem turbokompresoriais, pasiekė 382 AG (281 kW) galią bei 568 Nm sukimo momentą. Opel/Lotus sedanas 100 km/h pasiekė vos per 5,2 sekundės, o maksimalus greitis siekė net 283 km/h. Sportinių automobilių gamintojui šis modelis buvo greičiau eksperimentas ir iki šiol jis neturėjo jokio pasekėjo. Tačiau šį kartą viskas yra kitaip – keturduris santykinai šeimyninis automobilis yra gaminamas ant Lotus sukurtos elektrinės platformos. Šis receptas ne naujas, dabar elektrinių supersedanų rinka yra sparčiai auganti – Tesla Model S, Audi e-tron GT ir Porsche Taycan yra geriausi to pavyzdžiai. Automobilio dizainas atrodo taip, lyg automobilis ketintų sumušti greičio rekordus - agresyvi priekinė dalis išsiskiria virš buferio sumontuotomis dvejomis poromis plonų LED žibintų ir itin stipriai profiliuotu kapotu. Žemiau Lotus sumontavo didžiules oro angas, kurios pagerino tiek automobilio aerodinamiką, tiek stabdžių aušinimą. Gale Emeya išsiskiria nuožulniu galiniu stiklu ir itin ilga galine dalimi. Matome, kad ištęstas automobilio kėbulas turi itin ilgą ratų bazę, dėl ko galinės durelės yra itin plačios ir patogios. Dar viena įdomesnė automobilio detalė yra ta, kad jame nėra tradicinių šoninių veidrodėlių. Viduje automobilių gamintojas sukūrė minimalistinį salono dizainą su pabrėžtinai horizontaliu prietaisų skydeliu. Lotus įrengė nedidelį pailgos formos LED prietaisų skydelį priešais vairuotoją ir didelį vertikalų ekraną skydelio viduryje. Dviejuose papildomuose ekranuose pačiuose skydelio šonuose rodomi vaizdai iš šoninių kamerų, kurie pakeitė šoninius veidrodėlius. Lotus elektrinė jėgainė susideda iš dviejų elektrinių variklių - po vieną kiekvienai ašiai. Priekyje montuojama vieno greičio pavara, gale - dviejų greičių, tam kad būtų padidintas energijos vartojimo efektyvumas važiuojant didesniu greičiu. Automobilis turi didelį 102 kWh akumuliatorių, kurį galima įkrauti 350 kW nuolatinės srovės krovikliais. Per maždaug 18 minučių akumuliatorių galima įkrauti iki 80 %, o tam kad automobilis įveiktų 150 km akumuliatorių reikia krauti vos penkias minutes. Kalbant apie automobilio dinamiką, Lotus apribojo didžiausią Emeya greitį iki 250 km/h, o tai yra mažesnis greitis nei galėjo pasiekti minėtas Lotus Carlton/Opel Omega. Vis dėlto keturių durų elektrinio supersedano pranašumas yra pagreitis – 100 km/h greitį automobilis pasiekia per kiek mažiau nei 3 sekundes – beveik dvigubai greičiau nei Lotus Carlton.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video