Lexus RX, (AL30) 2022 - dabar

Lexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabar
Lexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabar
Lexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabar
Lexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabar
Lexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabar
Lexus RX, (AL30) 2022 - dabarLexus RX, (AL30) 2022 - dabar
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 2.4 litroBenzinas / Elektra: 2.4 - 2.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Gražus dizainas
  • Gera infosistema
  • Trečia sėdynių eilė
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Prastai valdomas palyginus su konkurentais
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Mažas nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu
"Lexus RX konkurentai paskutiniu metu padidino savo pranašumą naudodami ne tik įkraunamas hibridines technologijas, bet ir pristatę pilnai elektra varomus visureigius. Lexus dar turi nueiti šiuo keliu"
Apžvalga
Radikalus naujojo Lexus RX stilius panašu padės išsiskirti šalia tokių konkurentų kaip BMW X5, Audi Q7 ar Volvo XC90. Ištiesų didysis Lexus visureigis atrodo šviežiai, bet kartu kaip tipiškas Lexus. Žemėjanti stogo linija link automobilio galo, užtamsinti galiniai statramsčiai suteikia dideliam automobiliui dinamiškumo. Galiniai per visą automobilio plotį ištęsti žibintai atrodo labai organiškai, puikiai dera su šoninių langų chromine juosta ir idealiai tinka prie bendro automobilio stiliaus ko negalime pasakyti apie kai kuriuos kitus tokius žibintus turinčius automobilius. Ir žinoma agresyvi priekinė visureigio dalis, kurioje tradiciškai dominuoja didžiulės radiatoriaus grotelės ir ekstremaliai pakeltas variklio dangtis – viskas pagal šiuolaikinius mados standartus. Ketvirtos kartos RX modelis siūlomas su penkių ir septynių vietų versijomis. Pastarasis variantas pažymėtas kaip RX-L. Abi versijos turi tokią pačią važiuoklės bazę, tačiau L turi pailgintą galinę iškyšą ir galinį langą, kuris yra ne taip smarkiai išlenktas. RX-L pagamintas ant tos pačios 2790 mm važiuoklės bazės, yra tokio paties 1895 mm pločio, tačiau yra šiek tiek aukštesnis – 1700 mm, o jo bendras ilgis padidintas net iki 5000 mm. Naujasis RX tęsia Toyota/Lexus tradicijas ir naudoja jau seniau sukurtą savaiminio įkrovimo hibridinę sistemą su gale įtaisytomis baterijomis ir papildomu elektros varikliu, kad sumažintų CO2 emisiją ir pagerintų ekonomiškumą. Reikia nepamiršti, kad konkurentai paskutiniu metu padidino savo pranašumą naudodami ne tik įkraunamas hibridines technologijas, bet ir pristatę pilnai elektra varomus visureigius. Lexus dar turi nueiti šiuo keliu. Pagrindinis RX variklis yra 3,5 L V6 benzininis variklis sujungtas su elektros varikliu ir žymimas RX450h. Kaip ir visoje Lexus gamoje, RX versijose nėra dyzelinių variklių. Visos versijos standartiškai varomos visais ratais ir naudoja bepakopę pavarų dėžę (CVT). 450h modelis turi 309 AG ir 335 Nm sukimo momentą, o nuo 0 iki 100 km per valandą įsibėgėja per 7,7 sekundės. Hibridinio 450h EV režimas leidžia važiuoti elektros varikliu tol kol šis pilnai išsikrauna, tačiau tik su elektriniu varikliu bus galima nuvažiuoti gana trumpus atstumus. Nors Lexus RX ir buvo suteikta sportiška išvaizda, tačiau nesitikėkite, kad jis atitiks Porsche Cayenne ar BMW X5 valdymo ir galios savybes. Visureigio interjeras atrodo kokybiškai pagamintas, o prietaisų skydelyje naudojama daug aukštos kokybės medžiagų. Seno stiliaus analoginiai rodmenys ir medžio apdaila – skonio reikalas, tačiau sėdynės yra itin patogios, o visi prietaisai kokybiški. Priešais vairuotoją yra didelis “Head-up” ekranas, kuris Lexus teigimu yra didžiausias pasaulyje. Jame gali būti rodomas greitis, navigacija, pastovaus greičio palaikymo būsena, greičio apribojimai ir net saugos sistemų įspėjimai. Šis ekranas yra standartinis Takumi variantuose, o kitose RX versijose ir F-Sport galima įsigyti už papildomą kainą. RX yra penkios sėdynės, o RX-L - septynios. Galinės sėdynės (arba vidurinė RX-L atveju) sulankstomos 60:40 santykiu naudojant kiekvienos sėdynės šonuose esančias svirtis. Trečioji RX-L sėdynių eilė taip pat lengvai sulankstoma. Septynių vietų modelis taip pat suteikia galimybę pasirinkti antrosios eilės sėdynes su tradicinėmis trijų vietų arba itin komfortiškomis dviem atskiromis vietomis. Antros eilės sėdynes taip pat galima slankioti net 165 mm diapozone, kad būtų lengviau patekti ant trečios eilės sėdynių. RX-L bagažo erdvė su penkiomis sėdynėmis padidėja iki 591 litro dėl automobilio galinės dalies papildomo ilgio, o nuleidus vidurinę eilę ši erdvė padidėja iki 1656 litrų. Tačiau tokie konkurentai kaip Volvo XC90 ir Audi Q7 yra erdvesni.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video