Land Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabar

Land Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabar
Land Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabar
Land Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabar
Land Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabarLand Rover Range Rover Sport, (L461) 2022 - dabar
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.0 - 4.4 litroDyzelinas: 3.0 litroBenzinas / Elektra: 3.0 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Itin kokybiškas interjeras
  • Hibridinės versijos
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Nėra septynviečių versijų
  • Ne taip puikiai valdomas kaip kiti konkurentai
  • Aukšta kaina
Apžvalga
Range Rover Sport sukurtas ant tos pačios MLA-Flex platformos kaip ir artimiausias giminaitis didžiausias kompanijos modelis Land Rover Range Rover. Todėl naujasis Land Rover Sport pritaikytas tiek vidaus degimo varikliams, tiek iš tinklo įkraunamiems hibridams, tiek visiškai elektriniams modeliams. Tai reiškia, kad naujieji Range Rover dabar gaminami su efektyviais daliniais hibridiniais jėgos agregatais, taip pat galima rinktis iš tinklo įkraunamas hibridines versijas. Pažvelgus į visureigio išorę matyti, kad Land Rover savo sportiškiausiam modeliui parinko evoliucijos kelią. Į akis krenta nebent nepaprastai glotnios automobilio kėbulo formos ir tai pabrėžiančios paslėptos durų rankenėlės. Visiškai elektrinis Range Rover Sport turėtų pasirodyti 2024 metais, nors jau pristatymo metu modelių asortimente yra daug elektrifikuotų variklių: 3,0 L šešių cilindrų D300 ir D350 dyzelinės versijos kartu su P400 benzininiu turi 48 voltų “mild” hibridines technologijos. P440e ir P510e PHEV gali nuvažiuoti iki 110 km tik elektrine pavara. 4,4 L V8 benzininis agregatas P530 modelyje veikia be jokios hibridinės pagalbos, tačiau išvysto 523 AG galią ir puikiai skamba. Ekstremalesnio vairavimo mėgėjai džiaugsis išgirdę, kad jų prabangus visureigis aprūpintas „Land Rover Terrain Response“ technologija – sistema, kuri pritaiko automobilio važiavimo savybes prie bet kokių vairavimo sąlygų. Plieninė pertvara automobilio priekyje sukuria savotišką dvigubo stiklo efektą – triukšmas ir žemųjų dažnių vibracijos, kurias sukelia kontaktas su kelio paviršiumi, automobilio salone jaučiamos ir girdimos 24 proc. mažiau nei ankstesnės kartos modelyje. Aktyvi triukšmo slopinimo sistema fiksuoja ratų keliamas vibracijas, padangų ir variklio triukšmą ir per 35 garsiakalbių garso sistemą skleidžia triukšmą slopinantį signalą. Visa tai dėl galvų atlošuose sumontuotų 60 mm skersmens garsiakalbių, leidžiančių sukurti kiekvienam Range Rover keleiviui asmenines tylos zonas. Išlenktas, elegantiško dizaino, 13,1 colio skersmens ekranas puikiai dera prie salono interjero. Naujajame Range Rover nuotolinis parkavimo asistentas patogumą kilsteli į naują lygį. Jis leidžia dideliam visureigiui įvažiuoti į stovėjimo vietą ir išvažiuoti iš jos tuo metu, kai vairuotojas veiksmą stebi išlipęs iš automobilio. Kuomet artėja automobilio raktelį turintis žmogus, Range Rover durys atsirakina ir automatiškai išslenka rankenos. Išlipęs iš automobilio vairuotojas gali paprasčiausiai nueiti – durų rankenos vėl bus įtraukiamos, o automobilis užrakinamas. Ultragarso jutikliai sumontuoti kiekvienose duryse, aptinka kliūtis ir nustato, kaip plačiai galima atverti duris. Įlipus į vidų, automobilio vairuotojo duris galima uždaryti paprasčiausiai nuspaudus stabdžių pedalą. Be to, durys gali būti valdomos naudojant centrinį jutiklinį ekraną arba papildomai prie rankenų įtaisytus jungiklius.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video