Nissan Patrol, (Y63) 2024 - dabar

Įvertinimas

0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Visureigis Benzinas: 3.5 - 3.8 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%

Apžvalga

Įdomus faktas - Nissan Patrol yra vienas seniausių Nissan modelių, pirmą kartą pasirodęs dar 1951 metais. Pirmasis atrodęs labai panašiai į Jeep Willys buvo archaiška transporto priemonė skirta ūkiui ir kariuomenei. Dabar jau septintos kartos automobilis pristatytas 2024-ųjų rudenį neturi nieko panašaus į savo pirmuosius pirmtakus – tai itin prabangus, galingas ir technologiškai pažangus visureigis. Visgi, Nissan kompanija šiam modeliui stengiasi išlaikyti tikrasias visureigio savybes, todėl būdamas itin komfortiškas mieste šis didelis visureigis geba įveikti sudėtingus bekelės ruožus. Deja, bet didžiausia naujiena – po variklio dangčiu nebeliko V8 variklio, jo vietą užėmė šešių cilindrų varikliai. Iš išorės Patrol atrodo masyviai ir užtikrintai - priekyje dominuoja didžiulės trapecijos formos grotelės, kurias iš abiejų pusių įrėmina vertikalūs žibintai su dienos šviesomis. Visi žibintai turi LED technologiją. Buferyje integruota horizontali juoda juosta su chromuotais apvadais, šonuose įkomponuoti LED rūko žibintai. Aukštas ir plokščias priekis suteikia automobiliui įspūdingą, dominuojantį įvaizdį. Šone akcentuojamos beveik visiškai plokšti durų paviršiai ir šiek tiek paakcentuotos arkos, dengiančios masyvius ratus. Standartiškai montuojamos šoninės pakopos palengvina įlipimą į aukštą saloną. Gale matome C formos LED žibintus, sujungtus horizontalia LED juosta ir paakcentuotą “Patrol” pavadinimą. Salone Patrol siūlo tikrą prabangą - akį traukia platus skydelis apimantis du 14,3 colio ekranus. Vienas jų skirtas prietaisų rodmenims, kitas – multimedijai. Sėdynės aptrauktos aukštos kokybės oda, jos turi šildymo ir vėdinimo funkcijas. Tarp priekyje sėdinčių keleivių įrengta plati centrinė konsolė su keliais daiktų laikymo skyreliais, o po porankiu – papildoma daiktadėžė. Patrol siūlomas su septyniomis sėdynėmis pagal 2-3-2 schemą, tačiau pirkėjai gali rinktis ir versiją su dviem itin komfortiškais krėslais vidurinėje eilėje. Net trečioje eilėje suaugusiam žmogui pakanka vietos – tai išskirtinė savybė šioje visureigių klasėje. Bagažinės erdvė Patrol neabejotinai yra talpi, galinės sėdynės gali būti nulenkiamos, suteikiant visiškai lygų paviršių didesniems kroviniams. Didelis bagažinės dangtis ir plati anga leidžia patogiai krauti daiktus, o pneumatinė pakaba gali sumažinti pakrovimo aukštį. Variklių gama apsiriboja šešių cilindrų agregatais, pagrindinė versija turi 3,8 litro atmosferinį šešių cilindrų variklį, kuris pasižymi patikimumu ir sklandžia galia. Norintiems daugiau dinamikos siūlomas 3,5 litro biturbo variklis, generuojantis žymiai didesnę galią ir sukimo momentą. Abu varikliai komplektuojami su devynių laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų sistema. Tokia kombinacija užtikrina tiek komfortišką važiavimą mieste, tiek galimybę įveikti sudėtingus bekelės ruožus. Degalų sąnaudos anot gamintojo siekia apie 13–14 l/100 km, priklausomai nuo sąlygų – tai labai geras rezultatas tokio dydžio ne hibridiniam visureigiui. Kelyje Nissan Patrol stebina tuo, kad geba derinti komfortą su bekelės galimybėmis. Pneumatinė pakaba užtikrina komfortą nelygiame kelyje ir leidžia reguliuoti prošvaisą važiuojant bekele. Sustiprinta važiuoklė kartu su išmaniosiomis pagalbinėmis sistemomis leidžia lengvai manevruoti tiek mieste, tiek už jo ribų. Nepaisant didelio dydžio, valdymas yra patogus, aukštai sėdintis vairuotojas jaučiasi užtikrintai.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių numerių rėmelius ir marškinėlius! plus

Panašūs automobiliai

Rekomenduojami video