RR 2023-07-21
Range Rover Vogue 4.4d su 340 AG
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Salono kokybė, garso izoliacija, visapusiškas komfortas, tikras visureigis, valdymas pagirtinas, dinamika puiki, interjero dizainas geriausias tarp visų konkurentų

  • Dinamiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Komfortiškas
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Saugus
  • Gražus dizainas
  • Geras pravažumas

Kaina, silpni stabdžiai

  • Brangus išlaikymas
  • Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 4,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Pirktas naujas 2019 metais, rida 55 tūkstančių. Privalumai: išvaizda pribloškianti, stilinga ypač juodos spalvos ir su 22 colių ratlankiais. Salonas geresnis nei bet kurio iš konkurentų. Na, išskyrus Bentley Bentyaga ir Rolls-Rolls Cullinan. Salono oda itin gerai išdirbta, labai švelni. Interjero dizainas yra puikus dviejų spalvos tonų. Priekinės sėdynės yra labai patogios - kaip fotelis namie. Masažo funkcija veikia gerai. Multimedija tapo akivaizdžiai geresnė nei iki faceliftinio modelio. Pakaba minkšta, esant dideliam greičiui aktyvūs amortizatoriai susipaudžia, automobilis pažemėja ir tampa stabilesnis, posūkius praeina be didesnio pasvyrimo, tikrai stabiliai kaip tokios masės automobiliui. Tik važiuojant per smulkius nelygumus pakaba veikia kietokai ir jaučiasi pakabos drebėjimas. Garso aparatūra gera, automobilis viso turi 29 garsiakalbius! LED priekiniai žibintai šviečia gerai. Variklis. 4,4 dyzelinis 340 AG galia, nuo 0-100 km/h startuoja per 7,0 sekundes. Pats keletą kartų pasitestavau, panašu taip ir yra. Nuo 100 iki 200 km/h per 23 sekundes. Maksimalus greitis 227 km/h. Patikrinta. Dėl 2700 kg svorio ir galios dinamika yra gana gera. Įdomu tai, kad variklio traukos pojūtis iki 100 ir iki 200 km/h yra toks pats. Variklis neišsikvėpia važiuojant dideliu greičiu, visada traukia labai tolygiai. Pravažumas geras. Patikimumas? Daug kas pažymi Range Rover prastą kokybę, bet aš be didelių gedimų nuvažiavau 55 tūkstančius. Iš minusų: reagavimas į gazo pedalą per lėtas. Tai ypač erzina, kai judate kamščiuose. Stabdžiai šiaip sau. Bandžiau staigiai stabdyti važiuojant 200 km/h, lėtėja gana silpnai. Toks įspūdis, taip suderinta specialiai, nes patys stabdžiai dideli – 6 stūmoklių Brembo 380 mm diametro. Jie tikrai gali stabdyti efektyviau.

Rekomenduojami video