Ford Sierra, 1982 - 1993
Įvertinimas
3.7
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Patikimumas 4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Varikliai 3.314% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Interjero kokybė3.314% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Komfortas 3.37% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
- Valdymas 4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
- Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai
HečbekasKupėSedanasUniversalas
Benzinas: 1.3 - 5.0 litroDyzelinas: 1.8 - 2.3 litro
-
Europos metų automobilio rinkimuose Sierra užėmė į priekį praleidęs tik Audi 100 modelį
Buvo gaminama V6 versija su itin mažu darbiniu tūriu kaip V varikliui – vos 2.0 L
Pietų Afrikos rinkoje buvo išleista unikali XR8 Sierra versija dėl homologacijos A ralio grupėje. Šiame automobilyje buvo sumontuotas monstriškas 5.0 litrų variklis pasiskolintas iš Ford Mustang. Šis automobilis turėjo 209 AG (154 kW) galią, o didžiausias greitis siekė 225 km/h. „XR8“ lengvai atpažįstamas nes turi keturias aušinimo groteles tarp priekinių žibintų. Buvo pagaminta vos 250 tokių Sierra modelių:
1980-ųjų pabaigoje ir 1990-ųjų pradžioje „Cosworth“ lenktyninės Sierra versijos buvo labai sėkmingos Europos ir viso pasaulio “Touring Car” lenktynėse, o 1987 metais Ford komanda iškovoti gamintojo titulą “World Touring Car Championship” serijoje:
Ford Sierra buvo naudojamas ir B grupės ralio varžybose kur kovojo su tikrais to meto autosporto monstrais tokiais kaip Audi Quattro, Peugeot 205 Turbo ir Lancia Delta S4. Žinoma, tik galiniais ratais varoma Sierra negalėjo varžytis ant žvyrkelio, tačiau labai neblogai važiavo asfaltine danga. 1988 metais Didier Auriolis laimėjo savo pirmąjį WRC čempionato etapą Korsikoje būtent su Sierra. Vėliau buvo pristatyta visais ratais varoma „4x4 Sapphire“ versija, kuriai nors ir nepavyko laimėti WRC pasaulio čempionato, tačiau tapo itin populiari įvairiuose pasaulio raliuose. Sierra 1993 metais pakeitė Ford Escort Cosworth.
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
- Įsimenantis dizainas
- Galiniai varomieji ratai
- Įdomios Cosworth ir visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
- Buvo neitin pigiai išlaikomas automobilis
- Galiniai varomieji ratai
- Patikimumas buvo mažesnis nei vidutinis
"Su Sierra dizainu Ford pataikė labai taikliai – net ir gamybos pabaigoje 1993 metais facelift Sierra atrodė visai neprastai kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai tokie kaip Opel Ascona ar VW Passat atrodė beviltiškai pasenę"
Apžvalga
Kogero nėra nei vieno automobilisto, kuris nežinotų Ford Sierra pavadinimo net jei to automobilio niekada gyvo nėra matęs. Tai išties legendinis automobilis. Pirmiausia jis žinomas kaip nepaprastai populiarus daugeliui prieinamas automobilis ir antra - jis žinomas dėl legendinės Cosworth versijos. Cosworth buvo kogero pirmas itin galingas, lengvai tiuninguojamas ir nebrangus automobilis Europos rinkoje. Ford Sierra pasirodęs 1982 metais pakeitė pasenusį labai ilgai net 20 metų gamintą ir penkias kartas turėjusį Ford Cortina modelį. Naujokas pasižymėjo aptakiu kėbulo dizainu – jo oro pasipriešinimo koeficientas siekė puikų rodiklį 0,34 kuomet Cortina turėjo itin prastą 0,45. Tuo metu futuristinė Ford Sierra buvo priimtina ne kiekvienam pirkėjui. Tačiau su šiuo dizainu Ford pataikė labai taikliai – net ir gamybos pabaigoje 1993 metais facelift Sierra atrodė visai neprastai kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai tokie kaip Opel Ascona ar VW Passat atrodė beviltiškai pasenę. Salone automobilis buvo labiau įprastas, nors ir čia Ford pristatė šį tą naujo – pavyzdžiui prietaisų skydelio centrinę konsolę pasukto link vairuotojo panašiai kaip tai darė BMW kompanija. Ryškiausi Sierra pokyčiai įvyko 1987 metais kuomet buvo pristatytas 4 durų sedanas. Tuo metu Sierra jau nebebuvo labai išsiskirianti tarp kitų konkurentų, tačiau ir toliau buvo puikiai parduodama. Pagrindinėje D.Britanijos rinkoje ji buvo antras perkamiausias automobilis 1983, 1988 ir 1989 metais, o gamybos pabaigoje 1992 metais Sierra vis dar buvo penktas geriausiai parduodamas automobilis. Bet mes Sierra labiausiai atsimename ne dėl pardavimo skaičių, o dėl magiško žodžių derinio „Ford Sierra RS Cosworth“. Ši versija buvo pristatyta 1986 metais kaip trijų durų hečbekas, turintis 2 litrų DOHC turbo variklį, kurio galia buvo stulbinama - 204 AG (150 kW). Kad suprasti kiek tai buvo daug galima palyginti - tuo metu gamintas BMW M3 turėjo 195 AG. Sekančiais 1987 metais buvo pristatyta galingiausia „Sierra RS500“ versija turinti 225 AG (165 kW) galią. Po šio automobilio variklio dangčiu – didesnė turbina ir intercooleris, o vietoje standartiškai gaminamų keturių kuro purkštukų RS500 buvo gaminamas su aštuoniais. Standartinėje versijoje keturi iš aštuonių purkštukų buvo neveikiantys, bet sportinėse versijose visi aštuoni leisdavo išspausti neįtikėtiną 550 AG (410 kW) galią. Ir tai kasdienai skirtas 80-ųjų Fordas!
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (14)
- geras ir idomus fordas idomus auto, galas varomas
- Ford Sierra Mk1 1.8 1.8 Ka galiu pagirti iskart tai vaziuokle,labai tvirta vaziuokle kaimo keliais visa laika vazinejau ir nesubirejo.Variklis geras,pasikeiciau zvakes i Bosch tai buvo puikiai,visada uzsivezdavo,su starteriu problemu nebuvo jokiu.Vaziuod
- 2.0 doch hecbek 2.0 DOCH Pigi, paprasta masina. Pasidraskymui pats tas. Varikliai maziau nei 2 litru traukos atzvilgiu nieko verti. Daug ima kuro, bet vaziuot nevaziuoja. Jei imti, tai 2.8, 2.9 efi. Ris benzino daug, bet ; bent bus tolkas is to. As nekalb
- Ford Sierra 2 patogus patvarus modelis tik deja rudija variklis su dvugubu korbu nemėksta duju (bent taip buvo pas mane) palyginti pigus išlaikimas tik kiek didokos kuro sanaudos kaip tokiam silpnam varikliui
- Ford Sierra 2.0 DOCH Automobilis paprastas,bet is esmes puikus,tvirtas,patikimas,svarbu tik ji priziureti ir viska tvarkyti,kai ateina laikas.
- Ford-Sierra 1.8i 1.8i Niekam nepatariu pirkti su varikliu 1,8i. Viena bėda, kad subyra stūmokliai, nors važinėju tikrai nedraskant mašinos ir leistinais greičiais. Kita bėda su dujų įstatymu - niekur, bent jau Klaipėdoje, neįmanoma rasti maišytumo, tod
- ford sierra 1989 ; ; ; ; ; 2.0 16 V DOCH karbiurator labai minksta nors nėra vairo stiprintuvo valdoma labai lengvai tik isibėgėja letokai neiskarto
- ford siera 2,0 DOCH kai susitvarkiau važiuoja gerai, remontas nėra pats brangiausias(išskyrus galvutę)
- Ford Sierra 2,0i iki 19 savo gimimo metu praktiskai negedo.Rudyti pradejo tik siemet.Variklis nemirtingas.Traukia l.gerai.
- Sierra 1.6 CL 1.6 korbiuratorius Geras ir patikimas varijantas taupiems. Gedimai reti ir neskausmingi finansiškai. Pakankamai konfortabili. Rūdys pradėjo reikštis tik 17-18tais gyvenimo metais.
Daugiau atsiliepimų
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi 80 1978 - 1986 12
- Audi 80 1986 - 1992 58
- Audi 90 1987 - 1991 10
- Audi Coupe 1980 - 1988 5
- Audi Coupe 1989 - 1991 15
- BMW 3 klasė 1982 - 1994 10
- BMW M3 1986 - 1991 0
- Honda Accord 1989 - 1993 4
- Lancia Delta HF Integrale 1986 - 1993 0
- Mercedes-Benz 190 1982 - 1993 15
- Peugeot 405 1987 - 1997 13
- Volkswagen Passat 1988 - 1993 47
Rekomenduojami video