Ford Sierra, 1982 - 1993

Įvertinimas
3.7 1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8) Viso įvertinimų: 14
  • Patikimumas 4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Varikliai 3.314% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Interjero kokybė3.314% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
  • Komfortas 3.37% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)
  • Valdymas 4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai HečbekasKupėSedanasUniversalas Benzinas: 1.3 - 5.0 litroDyzelinas: 1.8 - 2.3 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Europos metų automobilio rinkimuose Sierra užėmė į priekį praleidęs tik Audi 100 modelį

    Buvo gaminama V6 versija su itin mažu darbiniu tūriu kaip V varikliui – vos 2.0 L

    Pietų Afrikos rinkoje buvo išleista unikali XR8 Sierra versija dėl homologacijos A ralio grupėje. Šiame automobilyje buvo sumontuotas monstriškas 5.0 litrų variklis pasiskolintas iš Ford Mustang. Šis automobilis turėjo 209 AG (154 kW) galią, o didžiausias greitis siekė 225 km/h. „XR8“ lengvai atpažįstamas nes turi keturias aušinimo groteles tarp priekinių žibintų. Buvo pagaminta vos 250 tokių Sierra modelių:


    1980-ųjų pabaigoje ir 1990-ųjų pradžioje „Cosworth“ lenktyninės Sierra versijos buvo labai sėkmingos Europos ir viso pasaulio “Touring Car” lenktynėse, o 1987 metais Ford komanda iškovoti gamintojo titulą “World Touring Car Championship” serijoje:


    Ford Sierra buvo naudojamas ir B grupės ralio varžybose kur kovojo su tikrais to meto autosporto monstrais tokiais kaip Audi Quattro, Peugeot 205 Turbo ir Lancia Delta S4. Žinoma, tik galiniais ratais varoma Sierra negalėjo varžytis ant žvyrkelio, tačiau labai neblogai važiavo asfaltine danga. 1988 metais Didier Auriolis laimėjo savo pirmąjį WRC čempionato etapą Korsikoje būtent su Sierra. Vėliau buvo pristatyta visais ratais varoma „4x4 Sapphire“ versija, kuriai nors ir nepavyko laimėti WRC pasaulio čempionato, tačiau tapo itin populiari įvairiuose pasaulio raliuose. Sierra 1993 metais pakeitė Ford Escort Cosworth.


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Įsimenantis dizainas
  • Galiniai varomieji ratai
  • Įdomios Cosworth ir visų varomųjų ratų versijos
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Buvo neitin pigiai išlaikomas automobilis
  • Galiniai varomieji ratai
  • Patikimumas buvo mažesnis nei vidutinis
"Su Sierra dizainu Ford pataikė labai taikliai – net ir gamybos pabaigoje 1993 metais facelift Sierra atrodė visai neprastai kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai tokie kaip Opel Ascona ar VW Passat atrodė beviltiškai pasenę"
Apžvalga
Kogero nėra nei vieno automobilisto, kuris nežinotų Ford Sierra pavadinimo net jei to automobilio niekada gyvo nėra matęs. Tai išties legendinis automobilis. Pirmiausia jis žinomas kaip nepaprastai populiarus daugeliui prieinamas automobilis ir antra - jis žinomas dėl legendinės Cosworth versijos. Cosworth buvo kogero pirmas itin galingas, lengvai tiuninguojamas ir nebrangus automobilis Europos rinkoje. Ford Sierra pasirodęs 1982 metais pakeitė pasenusį labai ilgai net 20 metų gamintą ir penkias kartas turėjusį Ford Cortina modelį. Naujokas pasižymėjo aptakiu kėbulo dizainu – jo oro pasipriešinimo koeficientas siekė puikų rodiklį 0,34 kuomet Cortina turėjo itin prastą 0,45. Tuo metu futuristinė Ford Sierra buvo priimtina ne kiekvienam pirkėjui. Tačiau su šiuo dizainu Ford pataikė labai taikliai – net ir gamybos pabaigoje 1993 metais facelift Sierra atrodė visai neprastai kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai tokie kaip Opel Ascona ar VW Passat atrodė beviltiškai pasenę. Salone automobilis buvo labiau įprastas, nors ir čia Ford pristatė šį tą naujo – pavyzdžiui prietaisų skydelio centrinę konsolę pasukto link vairuotojo panašiai kaip tai darė BMW kompanija. Ryškiausi Sierra pokyčiai įvyko 1987 metais kuomet buvo pristatytas 4 durų sedanas. Tuo metu Sierra jau nebebuvo labai išsiskirianti tarp kitų konkurentų, tačiau ir toliau buvo puikiai parduodama. Pagrindinėje D.Britanijos rinkoje ji buvo antras perkamiausias automobilis 1983, 1988 ir 1989 metais, o gamybos pabaigoje 1992 metais Sierra vis dar buvo penktas geriausiai parduodamas automobilis. Bet mes Sierra labiausiai atsimename ne dėl pardavimo skaičių, o dėl magiško žodžių derinio „Ford Sierra RS Cosworth“. Ši versija buvo pristatyta 1986 metais kaip trijų durų hečbekas, turintis 2 litrų DOHC turbo variklį, kurio galia buvo stulbinama - 204 AG (150 kW). Kad suprasti kiek tai buvo daug galima palyginti - tuo metu gamintas BMW M3 turėjo 195 AG. Sekančiais 1987 metais buvo pristatyta galingiausia „Sierra RS500“ versija turinti 225 AG (165 kW) galią. Po šio automobilio variklio dangčiu – didesnė turbina ir intercooleris, o vietoje standartiškai gaminamų keturių kuro purkštukų RS500 buvo gaminamas su aštuoniais. Standartinėje versijoje keturi iš aštuonių purkštukų buvo neveikiantys, bet sportinėse versijose visi aštuoni leisdavo išspausti neįtikėtiną 550 AG (410 kW) galią. Ir tai kasdienai skirtas 80-ųjų Fordas!
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (14)
Daugiau atsiliepimų 
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video