BMW 3 klasė, (E30) 1982 - 1994

Įvertinimas
4.0 4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8) Viso įvertinimų: 10
  • Patikimumas 4.311% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Varikliai 4.28% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Interjero kokybė3.74% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Komfortas 3.86% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
  • Valdymas 4.27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai KabrioletasKupėSedanasUniversalas Benzinas: 1.6 - 2.7 litroDyzelinas: 2.4 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Galbūt esate girdėję kaip buvo sukurtas E30 universalas? Jeigu ne, galite pažiūrėti šią istoriją čia:


    BMW E30 ir naujausias trečiukas G20 - štai kiek padidėjo "kompaktiškas" BMW sedanas:



    BMW grotelių evoliucija :)



    Automobilis buvo itin populiarus “drift” varžybose:


    Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais ir laikomas geriausiu visų laikų DTM bolidu:


    Žinoma, buvo gaminami ir Alpina modeliai:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Puikus klasikinis dizainas
  • Gerai valdomas
  • Geri šešių cilindrų varikliai
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Prasta įranga
  • Mažas salonas
  • Prasta salono medžiagų kokybė
"BMW E30 buvo toks pavykęs automobilis, kad dažnai minimas kaip geriausias visų laikų BMW kūrinys pasižymintis dinamiškais šešių cilindrų varikliais ir sportiška pakaba"
Apžvalga
Galima dievinti šį automobilį arba jo nekęsti, tačiau abejingų jis nepaliks. Šis itin populiarus modelis žymėjo tą laikotarpį kuomet BMW užkariavo nedidelių premium segmento automobilių rinką. E30 kartos 3 serijos BMW buvo pristatytas 1982 metais. Pradžioje gamintas su dviejų durų kupė kėbulu, 1983 metais buvo pristatytas ir keturių durų sedanas, o 1985 m. pirkėjams pasiūlytas ir kabrioletas bei 1987 metais universalas. Kogero daugelis žino, kad universalas buvo sumeistrautas vieno BMW gerbėjo, kuris itin mėgo savo automobilį sedano kėbulu, tačiau norėjo turėti universalo kėbulą. Išradingas vyras tiesiog nupjovė sedano galinio lango statramstį ir privirino jį prie galinės dalies. Taip buvo sukurtas paprastas ir estetiškas universalo kėbulas, kurį netrukus “adaptavo” ir BMW gamykla. E30 modelis tai taip pat buvo pirmasis 3 serijos BMW su dyzeliniu varikliu. Buvo gaminama ir gana reta versija su visų varomųjų ratų pavara pavadinimu 325iX. Garsusis ir itin retas BMW Z1 roadster kabrioletas taip pat buvo gaminamas ant E30 platformos. Ištiesų BMW buvo toks pavykęs automobilis, kad dažnai minimas kaip geriausias visų laikų BMW kūrinys pasižymintis dinamiškais šešių cilindrų varikliais ir sportiška pakaba. Galingiausia versija žinoma buvo BMW M3 varomas keturių cilindrų 2,3 arba 2,5 litro variklio, kurie pasiekė nuo 193 iki 238 AG galią, o galingiausia versijai turėjo ir gan solidų pagreitį iki 100 km/h – per 6,1 sekundės.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (10)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video