BMW M3, (E46) 2000 - 2006
Įvertinimas
4.3
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
- Patikimumas 4.34% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
- Varikliai 4.310% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
- Interjero kokybė4.615% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
- Komfortas 4.015% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
- Valdymas 4.60% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
- Ar rekomenduoju Taip 67% Ne 33%
Kėbulai
KabrioletasKupė
Benzinas: 3.2 litro
-
Šis M3 turi daugiausia iš vieno litro arklio galių išspaudžiantį atmosferinį variklį, kurį kada nors iki tol yra pagaminę BMW (neskaitant superautomobilio McLaren F1, kuris naudoja BMW variklį). 3.2 L 6 cilindrų linijoje variklis turi 343 AG (256 kW)/ 7900 rpm galią, sukimo momentas yra 365 Nm/4900 rpm, įsibėgėjimas 0-100 km/h tik per 4.6 s, 1/4 mylios - per 13.3 s, o didžiausias greitis - 298 km/h.
Apsukų raudona linija prasideda už 8000 apsukų žymės – pirmą kartą BMW automobilyje!
Buvo pagaminta ribota serija įspūdingos E46 GTR versijos automobilių, kurie turėjo 3,997 cc V8 variklį su 500 AG (368 kW). Buvo pagaminta tik 10 vienetų tokių automobilių, kiekvienas kurių kainavo 250.000 Eur. Automobilį gaminti buvo reikalinga tam, kad dalyvauti American Le Mans Series (ALMS) lenktynių serijoje. Vėliau du Schnitzer Motorsport GTR BMW automobiliai dalyvavo 24 valandų Nürburgring varžybose 2004 ir 2005 metais, kur pelnė 1 ir 2 vietas.
E46 GTR
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Nerijus
Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Magiškasis M3. 2000 metais pasirodė naujas M3 su nauju 3.2 L S54B32 varikliu su kupė arba kabrioleto kėbulu. Šis M3 turi daugiausia iš vieno litro arklio galių išspaudžiantį atmosferinį variklį, kurį kada nors yra pagaminę BMW. Šis aukštų sūkių 3.2 L 6 cilindrų linijoje variklis turi 343 AG (256 kW)/ 7900 rpm galią, sukimo momentas yra 365 Nm/4900 rpm, įsibėgėjimas 0-100 km/h tik per 4.6 s, 1/4 mylios - per 13.3 s, o didžiausias greitis - 298 km/h. Apsukų raudona linija prasideda už 8000 apsukų žymės – pirmą kartą BMW automobilyje! BMW M3 turi naują 6 greičių pavarų dėžę, su SMG Drivelogic transmisija ir pavarų perjungimo svirtimis kaip Formulės 1 boliduose - esančiomis už vairo ir valdančiomis mechaninę elektrohidraulinę pavarų dėžę. Pakaba bus tikrai nekomfortiška, nes ji suderinta sportiniam režimui. Trumpai – tai grynakraujis sportinis automobilis užmaskuotas po gatvėms skirto automobilio kėbulu. Tai ne pats prabangiausias, o jo dizainas ne pats išraiškingiausias iš visų BMW, tačiau jei norit pasijusti lenktyninkais – tai vienas geriausių automobilių rinkoje.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (3)
- Pervertintas beveik standartinis ekemšlamštas Iš karto noriu paminėti, kad dirbu su automobiliais, čiupinėju skirtingus kasdien, tiek paprastus tiek ir sportinius, tad turiu su kuo palyginti. Esu turėjęs tris 330i E46 skirtinguose kėbuluose, taip pat 328, 325, tiek standartin
- Tikras sportinis automobilis Radikaliai skiriasi nuo visų kitų E46 kėbulo modelių. Ten kur kiti varikliai baigia savo pasirodymą, S54 savo tik būna pradėjęs. Tikras vairuotojų automobilis.
- BMW Gražus, patikimas.
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Audi RS 4 1999 - 2001 0
- Audi S4 2003 - 2005 0
- Audi S4 2005 - 2008 0
- Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007 25
- Mercedes-Benz CLK klasė 1996 - 2002 11
- Mercedes-Benz CLK klasė 2002 - 2009 13
- Mitsubishi Lancer Evo 1999 - 2001 1
- Mitsubishi Lancer Evo 2001 - 2003 0
- Mitsubishi Lancer Evo 2003 - 2005 0
- Mitsubishi Lancer Evo 2005 - 2007 0
- Subaru Impreza WRX STi 2001 - 2002 1
- Subaru Impreza WRX STi 2002 - 2005 0
- Subaru Impreza WRX STi 2005 - 2007 2
Rekomenduojami video