Subaru Impreza WRX STi, (GD/GG) 2001 - 2002

Įvertinimas
4.0 14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6) Viso įvertinimų: 1
  • Patikimumas 5.017% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Varikliai 5.07% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
  • Interjero kokybė4.017% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Komfortas 3.033% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
  • Valdymas 5.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 2.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Buvo gaminamos riboto skaičiaus WRX STi serijos. Viena tokių - MY04 WRX STi serija pagerbiant 2003 WRC vairuotojų įskaitoje čempionu tapusį Petterį Solbergą. Šis automobilis turėjo 316 AG (236 kW) galią ir galėjo įsigreitinti iki 100 km/h vos per 4.25 sekundės:


    Tai vienas populiariausių ralio automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose ralio čempionatuose:


    Už šio bolido (įskaitant vėlesnes GDB-F kartos versijas) vairo WRC čempionate čempionais tapo Richard Burns 2001 metais ir Petter Solberg 2003 metais.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
2000 metais Subaru pristatė "naujojo amžiaus" Impreza. Tačiau naujasis dizainas nebuvo palankiai sutiktas dėl keistų apvalių priekinių žibintų ir neišsiskiriančio profilio. Todėl 2003 metais Subaru atnaujino automobilį su labiau tradiciniais, kvadratiškesniais priekiniais žibintais. 2000 metų Impreza platforma buvo sustiprinta ir tapo 120 % procentų standesnė. WRX STi gavo 17"x7.5" lengvojo lydinio ratlankius, naują STi padalinio projektuotą 6 greičių mechaninę pavarų dėžę. Interjeras buvo atnaujintas su STi emblemomis ant ciferblatų ir kitų prietaisų. STi galima buvo užsisakyti su Brembo 4 cilindriukų priekiniais ir 2 cilindriukų galiniais stabdžiais. Išorėje STi turi didesnį galinį spoilerį, didesnį oro gaudytuvą ant kapoto, rūko žibintų dangtelius su STi užrašais. Diferencialas DCCD buvo atnaujintas, kad galėtų veikti kartu su ABS. Stabdymo metu kai suveikia ABS, DCCD sistema persijungia į neutralią padėtį. Variklis turi 280 AG (206 kW) galią, nors buvo išleistos riboto skaičiaus serijos, kurios turėjo ir galingesnes jėgaines. Tokia yra MY04 WRX STi serija pagerbiant 2003 WRC vairuotojų įskaitoje čempionu tapusį Petterį Solbergą. Šis automobilis turėjo 316 AG (236 kW) galią ir galėjo įsigreitinti iki 100 km/h vos per 4.25 sekundės.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (1)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video