BMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabar

BMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabar
BMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabar
BMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabar
BMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabarBMW 3 klasė, (G20/G21) 2019 - dabar
Įvertinimas
TOP 10 5.0 16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2) Viso įvertinimų: 5
  • Patikimumas TOP 10 5.018% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Varikliai TOP 104.815% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
  • Interjero kokybė4.811% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Komfortas 4.47% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
  • Valdymas TOP 104.811% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
  • Ar rekomenduoju Taip 100% Ne 0%
Kėbulai SedanasUniversalas Benzinas: 2.0 - 3.0 litroDyzelinas: 2.0 - 3.0 litroBenzinas / Elektra: 3.0 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    BMW E30 ir naujausias trečiukas G20 - štai kiek padidėjo "kompaktiškas" BMW sedanas:



    Žinoma, buvo gaminami Alpina (G20/G21) modeliai:



    Pasikeitusi "Hofmeister kink" forma:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
  • Erdvus interjeras ir gera standartinė įranga
  • Patogi infosistema
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Blankus išorės dizainas
  • Blankus interjero dizainas
  • Brangus
"Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal"
Apžvalga
Tai naujasis 3 serijos BMW pretenduojantis išlaikyti geriausiai parduodamo premium klasės sedano vardą. Kaip ir žmogų, automobilį irgi sutinkame pagal jo išvaizdą. Čia matome dizainerių pastangas išlaikyti puikias proporcijas kuriomis pasižymi bene visi BMW trečiukai ir kartu pridėti kažką naujo. Nesame tikri ar tai jiems pavyko padaryti. Automobilis atrodo patraukliai ir tikrai solidžiai, tačiau lyg ir trūksta užbaigtumo ar vientisos idėjos. Nors automobilio profilis išliko toks pat dinamiškas, tačiau kitos detalės neatrodo puikiai derančios. Matome beformes radiatoriaus groteles bei linijomis ir detalėmis perkrautą priekinį bamperį. Norėdami suteikti dinamiškumo dizaineriai pridėjo kelias per automobilio šonus einančias linijas, tačiau prie jų neitin dera apvalainos durelių rankenėlių nišos. Priekiniai žibintai tapo dinamiškesnės formos ir lengvai atpažįstami kaip tipiški BMW modeliams, tuo tarpu galiniai priešingai – santūresni ir atrodo lyg būtų sukurti ne BMW automobiliui. Abejonių kelia ir šoninių galinių langų linija kur buvo atsisakyta žavaus BMW kantelio vadinamo "Hofmeister kink" ir kuri dabar tapo trikampės formos. Juk tai buvo lyg ir prekinis BMW ženklas būdingas visų laikų BMW sedanams... Galbūt tai tik pirmas įspūdis, tačiau manome jog tokį „fussy“ dizainą geriau išpildo Lexus kūrėjai. Naujasis 3 serijos BMW tapo kiek lengvesnis, didesnis, svorio centras pažemintas per 10 mm, kėbulas tapo 50% standesnis ir aerodinamiškesnis, pakaba komfortiškesnė, interjeras tylesnis, o dėka ilgesnės bazės ir erdvesnis. Ir jis vis dar puikiai valdomas! Naujoko interjeras pasikeitė nedaug – tokia pati į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Tik prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. Automobilis turi įdomią funkciją – manevruojant nedideliu greičiu tarkim stovėjmo aikštelėje ir norint grįžti atgal galima įjungti atgalinį režimą, kuris autonomiškai valdys automobilio vairą manevruojant atgal. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilio galima paprašyti išblaškyti miegus arba nuraminti po stresinių situacijų. Žodžiu dabartiniai automobiliai turi tiek daug įdomių išmanių technologijų, kad be naudojimo instrukcijos kogero niekaip. Jokių abejonių, kad tai techniškai puikus automobilis. Todėl visais atžvilgiais naujasis trečios serijos BMW bando užimti didesniojo penktos serijos BMW vietą. Gal tai ir neblogai, tačiau visiems pageidaujantiems kompaktiško sportiško ir prabangaus sedano BMW privalės pasiūlyti 2 serijos BMW sedaną, kurį manome netrukus ir pamatysime.
Pilna apžvalga
Savininkų atsiliepimai (5)
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video