Acura Integra, (DE4) 2022 - dabar

Acura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabar
Acura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabar
Acura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabar
Acura Integra, (DE4) 2022 - dabarAcura Integra, (DE4) 2022 - dabar
Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai Hečbekas Benzinas: 1.5 litro
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Ekonomiškas
  • Gera standartinė įranga
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Integrai nereikia erdvaus salono
  • Integrai nereikia ekonomiškumo
  • Integrai reikia gero valdymo ir dinamiško variklio
"Šis jau penktosios kartos modelis bus didelis Integra asociacijos pasikeitimas, nes naujasis automobilis nutolo nuo sportiškų kupė šaknų ir tapo šeimyniniu penkių durų hečbeku. Nusivylimas? Žinoma"
Apžvalga
Neįtikėtina, tačiau „Integra“ pavadinimo tarp naujai parduodamų automobilių mes nematėme daugiau nei 15 metų nuo pat 2006 metų. Iki šiol Integra pavadinimas pirmiausiai buvo siejama su legendiniais 1990-ųjų DC1 ir DC2 modeliais, kurie išgarsėjo pirmuosiuose „Greiti ir įsiutę“ filmuose ir lenktynių trasose. Šis jau penktosios kartos modelis bus didelis Integra asociacijos pasikeitimas, nes naujasis automobilis nutolo nuo sportiškų kupė šaknų ir tapo šeimyniniu penkių durų hečbeku. Nusivylimas? Žinoma. Sakysite, gerai kad netapo krosoveriu kaip Mitsubishi Eclipse ar Ford Puma modeliai. Tačiau Integra automobiliai buvo ne šiaip sportiški kupė automobiliai, o dažnai sėkmingai naudojami ir tikrose sporto varžybose, tad Honda kompanija nusprendė išlaikyti bent bazines sportiškas savybes. Šias bazines savybes turi vienuoliktos kartos Honda Civic modelis, todėl nenuostabu kad abu automobiliai gaminami ant tos pačios platformos, dalinasi tais pačiais varikliais ir vizualiai yra itin panašūs. Standartinis jėgos agregatas yra 1,5 litro 4 cilindrų variklis su turbokompresoriumi iš Honda Civic Si versijos suderintas su CVT pavarų dėže arba 6 greičių mechanine pavarų dėže. Variklis išvysto 203 AG (149 kW) galią ir 260 Nm sukimo momentą. Nors naujosios Integra 1,5 L variklis gali atrodyti šiek tiek nuviliančiai palyginti su aukštus sūkius mėgstančiais 1,8 ir 2,0 litrų agregatais praeityje, visgi to tikėjomės ir tai buvo neišvengiama. Vairuotojai gali įsigyti A specifikacijos modelį su pasirenkamu riboto praslydimo diferencialu ir mechanine pavarų dėže. Automobilis turi adaptyvią pakabos sistemą, kuri leidžia išsaugoti suasmenintus nustatymus ir individualų važiavimo režimą. Nors Integra dalijasi platforma ir kitomis dalimis su Honda Civic modeliu, tačiau Integra salonas išliko ištikimas Acura prekės ženklo dizainui ir kokybei. Salono stilius panašus į RDX ir TLX sedanų salonus su tokiomis funkcijomis kaip dirbtinės odos šildomos sportinės sėdynės, 8 ar net 12 krypčių valdoma vairuotojo sėdynė. Automobilis turi standartinį 7,0 colių informacinį ir pramogų ekraną arba papildomai pasirenkamą 9,0 colių įrenginį.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video