Volkswagen ID. Buzz, 2022 - dabar

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KomercinisVienatūris Elektra Pigiau nei benzinas?
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Automobilio privalumai PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Daugybė interjero sprendimų versijų, puikus praktiškumas
  • Puikus išorės dizainas
Automobilio trūkumai TRŪKUMAI
  • Standi pakaba
  • Mažas nuvažiuojamas atstumas
  • Didelė kaina palyginti su konkurentais
"Naujasis Volkswagen ID. Buzz vienatūris yra elektromobilis, kas puikiai dera su hipišku pirmtako palikimu nepaisant to, kad abu autobusiukus skiria net 70 metų. Retro stiliaus, ekologiškas ir modernus – Volkswagen ID. Buzz sėkmė garantuota"
Apžvalga
Turbūt joks kitas minivenas nebuvo toks laukiamas kaip Volkswagen ID. Buzz. Ir to priežastis labai paprasta – šis simpatiškas mikroautobusiukas yra moderni klasikinio Volkswagen Type 2 reinkarnacija ir ši reinkarnacija yra pačiu laiku. Dabar yra laikas kai pradedama masiškai prikeldinėti senųjų legendinių modelių vardai ir nors šis procesas prasidėjo seniai dar su Volkswagen New Beetle modeliu, tačiau dabar gamintojai turi galimybę naujus modelius pateikti naujoje elektrinėje šviesoje. Žinoma, naujasis Volkswagen ID. Buzz vienatūris yra elektromobilis, kas puikiai dera su hipišku pirmtako palikimu nepaisant to, kad abu autobusiukus skiria net 70 metų. Retro stiliaus, ekologiškas ir modernus – Volkswagen ID. Buzz sėkmė garantuota. Dizaineriui Albertui Kirzingeriui pavyko sukurti ryšį su klasikiniu furgonu – abiejų forma, priekinė dalis turi panašumų, klasikiniame T1 vairuotojai sėdėjo tiesiai virš priekinės ašies, panašiai yra ir naujajame. Čia atstumas tarp priekinės ir galinės ašies bei kėbulo kraštų yra labai trumpi, todėl kompaktiškas 4712 mm ID. Buzz kėbulas turi išties ilgą ratų bazę, kuri siekia 2988 mm. Akumuliatorius sumontuotas išilgai grindų, todėl svorio centras yra žemai, o gale sumontuotas variklis atlaisvina vietą virš priekinės ašies ir pagerina automobilio valdymą bei apsisukimo spindulį. Kėbulo posvyris yra puikus kaip tokio tipo automobiliui, o vairo mechanizmas gerai jaučiamas. Europoje šie elektromobiliai parduodami su 77 kWh baterija ir galinę ašį varančiu 150 kW elektros motoru. ID. Buzz palaiko iki 11 kW galios kintamos arba iki 170 kW tiesioginės srovės baterijos krovimą. Pastarasis leis per maždaug pusvalandį bateriją įkrauti nuo 5 iki 80 proc. Maksimalus ID. Buzz automobilių greitis elektroniškai apribotas iki 145 km/val. Nesvarbu, kurią versiją pasirinksite, Volkswagen teigia, kad elektromobilio nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP bus nemažesnis nei 400 km. Nepaisant to, kad ID. Buzz yra gana komfortiškas automobilis, tačiau pakabos veikimą būtų galima apibūtinti kaip gana standų. Kabina jaučiasi erdvi, kad ir kur sėdėtumėte. Dvi priekinės sėdynės siūlo beveik idealų komfortą. Stumdomos šoninės durys bus praktiškos ankštose stovėjimo aikštelėse, tačiau antroje sėdynių eilėje trijų atskirų sėdynių neturėsite kas kiek nuvilia. Keleivinė versija turi daug erdvės ne tik penkiems keleiviams, bet ir jų bagažui – tam skirta 1121 l talpos erdvė krovinių skyriuje. Nulenkus galinę sėdynę, ši erdvė išsiplėčia iki 2205 l. Vėliau pasirodys ir šešiavietės, septynvietės, prailgintos ratų bazės, kemperio ir versijos su visais varomais ratais.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video