„Volkswagen“ Baltijos šalyse pirmą kartą pristatys koncepcinį „ID.Buzz“ automobilį
„Volkswagen“ Baltijos šalyse pirmą kartą pristatys koncepcinį „ID.Buzz“ automobilį
Sekdama savo „Volkswagen 2025+“ strategija, kompanija planuoja iki 2025 m. rinkai pristatyti daugiau nei 30 elektrinių automobilių modelių ir taip tapti tvaraus mobilumo ir vairavimo sprendimų lydere. Įgyvendinant šią strategiją, „Volkswagen“ modernizuos visą savo pardavimų tinklą, įskaitant ir prekės ženklo atstovybes. Šią savaitę Taline bus atidarytas moderniausias ir pirmasis aptarnavimo ir pardavimų centras Baltijos šalyse, kuris jau dabar pasirengęs aptarnauti „Volkswagen ID.“ elektrinius automobilius. Šia proga, šią savaitę „Volkswagen“ pristatys koncepcinį elektrinį automobilį „ID.Buzz“. Visi besidomintys šį automobilį atstovybėje galės pamatyti spalio 25 ir 26 dienomis.

Renginio metu, koncepcinis elektromobilis „ID.Buzz“ bus pirmą kartą demonstruojamas ne garsios automobilių parodos metu. Šis konceptas paremtas legendinio „Volkswagen T1“ dizainu. „ID.Buzz“ modelis ateityje taps  pirmuoju visiškai elektriniu ir savavaldžiu furgonu. Serijinė šio modelio gamyba ir pardavimai prasidės 2022 m.

 
ateities „Volkswagen“ elektriniams automobiliams. Priešingai, nei įprasta rinkoje, ji nėra tiesiog elektrifikacijai pritaikyta benzinu varomų automobilių platforma ir buvo kurta panaudojant naujausias technologijas galvojant apie baterijas ir elektrinius variklius. Tai leidžia „Volkswagen“ optimaliai išnaudoti savo technologinį potencialą. Be to, ši platforma bus pritaikoma ypač plačiam modelių spektrui – nuo kompaktinių automobilių iki visureigių ir furgonų. Ši platforma taip pat leis sumažinti „ID.“ šeimos elektromobilių kainą ir padarys juos prieinamus kiekvienam. „Volkswagen“ planuoja, kad „ID.“ automobiliai kainuos tiek, kiek tos pačios klasės modeliai su dyzeliais varikliais.  
 
„Visos kalbos apie savavaldžius automobilius ir netaršius individualius mobilumo sprendimus paprastam vartotojui atrodo kaip tolima ateitis, todėl esame labai laimingi, galėdami Baltijos šalyse pristatyti „Volkswagen“ ateities viziją. „ID“ yra svarbus etapas vystant technologijas – tai bus pirmasis pilnai prie tinklo prijungtas ir visiškai funkcionalus elektromobilis, kurį galės įpirkti milijonai žmonių. Jau dabar galime pažvelgti į automobilius, kuriuos vairuosime ateityje“,- teigė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalyse Justas Nekrošius.

 
Nors reikės dar keleto metų, kol pamatysime „ID.Buzz“ Vilniaus gatvėse, pirmieji „ID.“ serijos modeliai bus pristatyti kitą vasarą, o rinkoje pasirodys 2020 m. pradžioje. 

„Volkswagen“ e-ateities strategija paremta augančiu naujų ir atnaujintų atstovybių tinklu Baltijos šalyse, o naujas aptarnavimo ir pardavimų centras Taline – tik vienas iš daugelio tokių. Iki 2020 m., kuomet pasirodys pirmasis „ID.“ automobilis, visos „Volkswagen“ atstovybės bus atnaujintos tam, kad atitiktų naujausius reikalavimus. 
 
Rekomenduojami video