Porsche 918 Spyder, 2013 - 2015

Įvertinimas
0.0 Atsiliepimų nėra
  • Patikimumas 0.0
  • Varikliai 0.0
  • Interjero kokybė0.0
  • Komfortas 0.0
  • Valdymas 0.0
Kėbulai KabrioletasKupė Benzinas / Elektra: 4.6 litro
  • Ar žinai kad? plus minus
    Koncepcinis modelis atrodė taip:






VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Nerijus Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
918 Spyder yra Porsche superautomobilis su viduryje sumontuotu V8 varikliu. Šio puikaus automobilio širdis yra vos 4.6 litro darbinio tūrio motoras su 608 AG (453 kW) galia, kuris sukurtas sportinio Le Mano varžybose dalyvaujančio Porsche automobilio (RS Spyder Le Mans Prototype) variklio pagrindu. Tačiau šalia šio aštuonių cilindrų variklio sumontuoti du papildomi elektriniai varikliai. Vienas iš jų varo priekinius ratus, o kitas prijungtas prie galinių ratų pavaros sistemos, kurių bendra galia sieka 279 AG (208 kW). Dirbdami kartu jie sukuria net 887 AG. Iki 100 km/h automobilis įsibėgėja per įspūdingas 2,8 sek., o maksimalus greitis siekia daugiau kaip 340 kilometrų per valandą. Vieną Niurburgringo trasos ratą 918 Spyder įveikia greičiau nei superautomobilis Porsche Carerra GT. 918 Spyder turi 4 skirtingus važiavimo režimus: E-Drive režimas naudoja tik trečiajį elektros variklį ir leidžia nuvažiuoti 26 km atstumą, kiti trys režimai (Hybrid, Sport ir Race) leidžia išnaudoti tiek vidaus degimo, tiek elektros variklius esant skirtingiems ekonomiškumo bei dinamiškumo lygiams. Automobilio važiuoklė yra pagaminta iš anglies pluošto, taip pat naudojami magnio ir aliuminio lydyniai, kas leido 918 Spyder svorį sumažinti iki 1640 kilogramų. Degalų sąnaudos tiesiog pribloškia. Pasak Porsche atstovų į aplinką automobilis išmeta tik 79 g/km CO2 ir vidutiniškai suvartoja tik 3 l/100 km degalų. Yra gaminama ir speciali lenktyninė versija 918 RSR, kurioje vietoje paprastų akumuliatorių naudojama Porsche 911 GT3 R automobilyje išbandyta KERS sistema - akumuliatorius su skriejiku. Šis sprendimas jau užsirekomendavo GT3 R modelyje Le Mano 24 valandų lenktynėse. 918 RSR variklio galia siekia 563 AG ir suka galinius ratus. Tuo tarpu kiekvienam iš priekinių ratų skirta po 102 AG galios elektrinį variklį, kuris galia gauną iš minėtos KERS sistemos. Išmani „Torque Vectoring“ galios perdavimo sistema matuoja ratų sukibimą ir elektrinius variklius įjungia tada, kai reikia. Visų variklių bendras darbas garantuoja 767 AG galią visiems keturiems ratams kartu sudėjus. Šiam automobiliui ilgo nuotolio lenktynėse sėkmę turi atnešti ir puikus kuro suvartojimas. Ne veltui paskutiniais metais Le Mane visas prizines vietas užima dyzeliniu kuru varomi prototipai. Šis Porsche jiems tikrai sudarys rimtą konkurenciją. Situacija keisis?
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius! plus
Panašūs automobiliai
Rekomenduojami video