Ferrari LaFerrari, 2013 - 2018 TOP 10
Įvertinimas
0.0
- Patikimumas 0.0
- Varikliai 0.0
- Interjero kokybė0.0
- Komfortas 0.0
- Valdymas 0.0
Kėbulai
Kupė
Benzinas / Elektra: 6.3 litro
-
Tai yra pirmasis hibridinis Ferrari, žinoma, naudojantis jau patikrintas Formulė 1 technologijas.
Tai pirmasis Ferrari nuo 1973 metų Dino 308 GT4 modelio, kurios kėbulą kūrė ne Pininfarina kompanija. Tai itin reta išimtis Ferrari istorijoje.
Buvo gaminami ekstremalūs Ferrari FXX-K ir FXX-K Evo modeliai itin artimi LaFerrari modeliui. FXX-K galia siekia 1050 AG (772 kW) ir 900 Nm. 860 AG generuojami V12 variklio ir 190 AG elektrinio:
Nerijus
Autoasas.lt apžvalga
Apžvalga
Viskas labai paprasta – tai yra greičiausias iki šiol pagamintas serijinis Ferrari modelis. Pradžioje buvo pagaminta vos 499 šio superautomobilio vienetai, kurių kiekvieno kaina buvo virš milijono eurų ir visi jie buvo išgraibstyti per trumpesnį nei 5 dienų laikotarpį. Šis arti tobulybės esantis automobilis turi tradiciškai kėbulo viduryje montuojamą 6.3 litrų V12 variklį išvystantį net 800 AG galią prie 9,000 rpm sūkių ir maksimalų 700 Nm sukimo momentą prie 6750 rpm. Tai dar ne viskas. Šiame bolide sumontuotas ir 163 arklio galių elektros variklis, tad iš viso jo galingumas siekia įspūdingas 963 AG, o sukimo momentas daugiau nei 900 Nm. Beje, visa ši beprotiška galia perduodama tik galiniams ratams. Kompanija deklaruoja, kad LaFerrari 100 km/h greitį pasiekia per mažiau nei tris sekundes, o įsibėgėti gali iki 370 km/h greičio. Tokią galią suvaldyti naudojama aktyvi aerodinamika ir Brembo stabdžiai, kurių priekinis diskas yra vos ne pusės metro skersmens – net 398 mm. Visgi automobilis yra lengvas – sveria vos 1255 kg. Tai pasiekta dėka to, kad kėbulas yra pagamintas iš anglies pluošto. Šalia visų puikių techninių duomenų nereikia pamiršti ir nuostabaus skulptūriško kėbulo dizaino. Čia dominuoja gražios, tobulai suderintos linijos, nuo kurių tiesiog neįmanoma atitraukti akių. Priekyje pastebimi žibintai, kurių forma analogiška kaip 458 Italia modelio ir aerodinaminis F1 stiliaus sparnas. Automobilio galas yra ta dalis, kuri tiesiog alsuoja galia, agresyvumu ir bekompromisiškumu – tarytum sako „tik mano galą tu ir tematysi“. Viduje du laimingus keleivius pasitinka tikras „techninis“ Ferrari stilius, kur visas dėmesys yra nukreiptas į vairą ir apsukų rodmenis. Nieko papildomo kas atitrauktų vairuotojo dėmesį – jam turi rūpėti tik kelias ir greitai besikeičiantys posūkiai.
Pilna apžvalga
Dovanojame automobilių rėmelius, marškinėlius ir rankšluosčius!
plus
Panašūs automobiliai
- Aston Martin Vulcan 2015 - 2016 0
- Bugatti Chiron 2016 - dabar 0 TOP 10
- Koenigsegg Agera 2010 - 2018 0 TOP 10
- Koenigsegg Jesko 2020 - dabar 0 TOP 10
- Koenigsegg One:1 2014 - 2016 0 TOP 10
- Koenigsegg Regera 2016 - 2022 0 TOP 10
- Lamborghini Aventador 2011 - 2022 0 TOP 10
- Lamborghini Centenario 2016 - 2017 0
- Lamborghini Countach LPI 800-4 2022 - 2022 0 TOP 10
- Lamborghini Sesto Elemento 2011 - 2011 0 TOP 10
- Lexus LF-A 2010 - 2012 0
- Lotus Evija 2020 - dabar 0 TOP 10
- McLaren P1 2013 - 2015 0 TOP 10
- McLaren Senna 2018 - dabar 0 TOP 10
- Mercedes-Benz SLS AMG 2009 - 2014 0
- Pagani Huayra 2011 - dabar 0 TOP 10
- Pagani Zonda Revolucion 2013 - 2014 0 TOP 10
- Porsche 918 Spyder 2013 - 2015 0
Rekomenduojami video